حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » گلستان نایب قهرمان سپک تاکرای کشور شد

گلستان نایب قهرمان سپک تاکرای کشور شد رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان گفت: تیم سپک تاکرای این استان در پایان رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به عنوان نایب قهرمانی رضایت داد.

...

کاوش نیوز: منصور دمیرچی اظهار کرد : در این رقابت ها که به میزبانی بابلسر برگزار شد ، تیم کرمان در جایگاه قهرمانی ایستاد و تیم های مرکزی و زنجان به صورت مشترک سوم شدند.
وی بیان کرد: گلستان یکی از استانهای موفق، دارای کارنامه و ملی پوش و همواره پرافتخار سپک تاکرای کشور است که توانسته موفقیت های زیادی را با استفاده از ظرفیت ملی پوشان توانمند و با تجربه خود کسب کند.
به گفته وی؛ یکی از اهداف گلستان، حمایت از ملی پوشان استان در مراحل گوناگون آماده سازی بازی های آسیایی اندونزی است تا سهم بیشتری از ملی پوشان در اختیار گلستانی ها قرار گر فته و کارنامه افتخارات استان غنی تر از قبل شود.
دمیرچی ادامه داد: بر اساس اعلام کمیته فنی سپک تاکرا ، نفرات برتر و بهترین های مسابقات قهرمانی کشور در بابلسر به اردوی تیم ملی این رشته دعوت خواهند شد.
* رقابت های جهت یابی قهرمانی کشور
وی؛ همچنین به میزبانی گلستان از رقابت های جهت یابی قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: در پایان این رقابت های دو روزه که در گرگان برگزار شد ، تیم گلستان به مقام قهرمانی رسید و تیم های همدان و قزوین به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رده بندی انفرادی مسابقات کلاس مسافت متوسط 5100 متر مازیار حیدری از قزوین به مقام قهرمانی رسید، علی قائد رحمتی از همدان دوم شد و مسعود سهرابی از همدان در جایگاه سوم قرار گرفت.
در رتبه بندی انفرادی مسابقات کلاس مسافت سرعت شهری 2500 متر هم مسعود سهرابی از همدان قهرمان شد و علی قائد رحمتی از همدان و حسین صادق زاده از فارس دوم و شوم شدند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.