حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » اجرای ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در اردبیل تا ۵ سال آینده هدفگذاری شده است

اجرای ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در اردبیل تا ۵ سال آینده هدفگذاری شده است مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با تامین اعتبارات لازم تا ۵ سال آینده ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه را در استان اجرا و ۲۷۰ میلیارد تومان از این منابع صرف توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از  خبرگزاری تسنیم: محبوب حیدری پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های راهسازی شمال استان اردبیل اظهار داشت: بهره‌برداری از بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر به طول 13 کیلومتر تا هفته آینده در دستور کار قرار گرفته و برای تکمیل پروژه بزرگراهی پارس‌آباد - سربند - مشگین‌شهر یک هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز داریم.

وی بیان کرد: از سال‌های گذشته عملیات اجرایی اردبیل - مشگین‌شهر سرعت گرفته و تا 10 روز آینده شاهد بهره‌برداری 13 کیلومتر از این پروژه هستیم که بی‌شک ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای را به دنبال خواهد دشت که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت است و طبق پیش‌بینی‌‌های به عمل آمده انتظار می‌رود تا پایان فروردین‌ماه 50 کیلومتر به طول بزرگراه‌های استان اضافه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: 7 هزار و 500 میلیارد ریال هزینه برای اجرای 50 کیلومتر بزرگراه در نظر گرفته شده که درصدد هستیم با تامین اعتبارات لازم تا 5 سال آینده 300 کیلومتر بزرگراه را در استان اجرا کرده و 270 میلیارد تومان از این منابع صرف توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان در نظر گرفته شده است.

حیدری ادامه داد: 680 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، زیربنایی و زیرساختی در استان در نظر گرفته شده و امیدواریم با تخصیص اعتبارات شاهد رفع مشکلات پروژه‌های زیرساختی و سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌های استانی باشیم.

وی تصریح کرد: اردبیل نیازمند 750 کیلومتر بزرگراه نیاز دارد که در حال حاضر 200 کیلومتر از توسعه بزرگراه‌ها در استان به سرانجام رسیده و 300 کیلومتر دیگر نیز در مرحله اجراست که درصدد هستیم با تکمیل بزرگراه پارس‌آباد - مشگین‌شهر و تامین اعتبارات مورد نیاز مشکلات موجود را به حداقل برسانیم.

حیدری تصریح کرد: عملیات آسفالت‌ریزی 11 کیلومتر در استان به اتمام رسیده و خط کشی، نصب علائم و گاردریل در این مسیر انجام یافته که تلاش و جدیت ما بر این است تا با تامین اعتبارات شاهد تکمیل پروژ‌ه‌های نیمه‌تمام در استان در حوزه بزرگراهی باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.