حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » افزایش شهریه مدارس البرز ۳۰ درصد تعیین شد

معاون اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به فراهم بودن بستر بازگشایی مدارس البرز، گفت: شهریه مدارس باتوجه به موقعیت مدرسه و تورم تعیین شده است؛ این افزایش شهریه ۳۰ درصد تعیین شده‌است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: یونس جاوید نسب، معاون اداره کل آموزش و پرورش البرز، در خصوص شرایط مدارس البرز برای بازگشایی حضوری، گفت: با توجه به نرخ مهاجرت و همجواری با پایتخت سرانه آموزشی استان البرز همچنان پایین است؛ البرز فقیرترین استان کشور از لحاظ سرانه آموزشی است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش البرز بیان کرد: مدارس استان برای بازگشایی حضوری آماده هستند، از طرفی استقبال والدین و دانش آموزان از بازگشایی مدارس خوب است و با اتمام روند واکسیناسیون و اعلام رسمی وزارت آموزش و پرورش مدارس بازگشایی خواهند شد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: همه تلاش ما این است که به شکلی کلاس بندی‌ها انجام  شود که تراکم پایین بیاید؛ عدالت آموزشی در کلاس‌های با تراکم بالا کم است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: شهریه مدارس غیردولتی با توجه به موقعیت این مدارس مصوب می‌‍شود، افزایش شهریه مدارس غیردولتی با در نظرگرفتن نرخ تورم ۳۰ درصد ارزیابی شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.