حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » ۱۵ پروژه آموزشی در البرز آماده بهره برداری است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس:

۱۵ پروژه آموزشی در البرز آماده بهره برداری است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز اعلام کرد: ۱۱ پروژه آموزشی و ۴ سالن ورزشی و نمازخانه همزمان با دهه مبارک فجر در این استان آماده بهره برداری است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمد دلاوریان اظهارداشت: ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و کمک خیران  برای بهره برداری از این طرح‌ها هزینه شده ‌است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها درمناطق کم برخوردار و پرتراکم دانش آموزی البرز ساخته شده است، خاطرنشان کرد: با افتتاح این تعداد پروژه آموزشی، ۱۵۰ کلاس درس به فضای آموزشی این استان افزوده می شود.

وی بیان داشت: ۴۰ درصد از هزینه ساخت ۱۵ پروژه ای که درایام الله دهه مبارک فجر افتتاح می شود توسط خیرین نیک اندیش تامین شده است.

وی با بیان اینکه از سال ۵۸ تا کنون ۸۰۰ پروژه آموزشی در البرز احداث شده، افزود: در این سالها ۹ هزار و ۶۰۰ کلاس درس برای تحصیل دانش آموزان آماده شد.

دلاوریان در ادامه به پروژه هایی که در دولت تدبیر وامید ساخته و تحویل آموزش و پرورش البرز شده پرداخت و اضافه کرد: در این مدت ۲۰۰ پروژه آموزشی معادل ۲ هزار و ۴۰۰ کلاس درس ساخته شد.

وی تصریح کرد: دولت برای ساخت و آماده سازی این تعداد کلاس درس ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس البرزعنوان کرد: ۱۰۵ پروژه آموزشی نیز که شامل یک هزار و ۲۵۰ کلاس درس می شود، توسط خیرین ساخته شد.

دلاوریان یادآورشد: خیرین تا کنون برای ساخت فضاهای آموزشی دراستان البرز ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند.

وی گفت: درچهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کلنگ زنی ۴ پروژه خیری درشهرستان کرج نیز انجام می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.