حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » توسعه مشاغل خانگی همت والای مدیران اجرایی البرز را می طلبد

توسعه مشاغل خانگی همت والای مدیران اجرایی البرز را می طلبدمدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز  اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را گامی موثر و راهگشا در مسیر رفع بسیاری از مشکلات حوزه اشتغال عنوان کرد و در این زمینه خواستار مشارکت بیشتر و همت والای مدیران اجرایی استان شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حسین فلاح نژاد موفقیت در این حوزه به ویژه در مناطق روستایی البرز را مستلزم همراهی و همکاری همه دستگاه های اجرایی استان دانست.

وی ضرورت تقویت باورهای فرهنگی و اجتماعی در ایجاد مشاغل خانگی و کاهش بیکاری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: ایجاد خانگی با تشویق و ترغیب مردم می تواند محقق شود.

 

ضرورت اعمال مدیریت کارآمد در توسعه مشاغل خانگی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: همانگونه که در ستاد تسهیل استان با اختصاص وام به صنایع بزرگ و کشاورزی برای رفع مشکلات اقتصادی وارد صحنه شدیم، ضروری است با اتخاذ تصمیم های کارآمد و اعمال مدیریت صحیح، بستر را برای توسعه مشاغل خانگی و رفع مشکل بیکاری نیز مهیا کنیم.

فلاح نژاد افزود: باید این باور در استانمان حاکم شود که با گسترش مشاغل کوچک و بزرگ خانگی قادر خواهیم بود بخش عمده مشکلات اقتصادی در حوزه اشتغال و بیکاری را مدیریت و برطرف کنیم.

 

ضرورت تجدید نظر درنگاه به مشاغل خانگی

وی با تاکید بر ضرورت تجدید نظر در نوع نگاه به مشاغل خانگی گفت: شاهد این واقعیت تلخ هستیم که در مواردی تصور و تلقی نسبت به مشاغل خانگی با بحث مهم  ایجاد اشتغال در این زمینه همخوانی ندارد.

وی ادامه داد: برای رفع این چالش ضروری است با برنامه ریزی فرهنگی از جمله معرفی نمونه‌های موفق کارآفرینی مشاغل خانگی، بستر را برای ایجاد تحول در توسعه این مشاغل فراهم کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بضاعت و ظرفیت های علمی جهاد دانشگاهی در اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی گفت: نگاه جهادی و عملگرایانه این مجموعه در تحقق اهداف این طرح ملی‌ را حرکتی راهگشا است.

فلاح نژاد افزود: امیداست همدلی و تلاش سازمان‌ های مرتبط، گسترش و پایداری مشاغل خانگی در استان را به ارمغان آورد. طرح توسعه مشاغل خانگی در راستای اقتصاد مقاومتی در کشور به اجرا درآمده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.