حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » توسعه صنعت گردشگری البرز نیازمند سرمایه گذاری است

 توسعه صنعت گردشگری البرز نیازمند سرمایه گذاری استمدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز با اشاره به ظرفیت های بزرگ گردشگری در این استان گفت: توسعه این بخش نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام فرخ الدین صابری در آیین گشایش جشنواره اقوام ایران زمین در پارک تندرستی فردیس افزود: استان البرز درزمان حاضر یک معبر و گذرگاهی است که مسافران 14استان کشور از آن عبور می کنند.
وی ادامه داد: ما باید عبور مردم را به توقف و استفاده از موقعیت های ارزشمند استان تبدیل کنیم که این مهم نیازمند هماهنگی و همکاری همه دستگاه های اجرایی است.
صابری اظهار داشت: باید زیرپای سرمایه گذاران ، هنرجویان و هنرمندان و همه کسانی که می خواهند خدمت می کنند، فرش قرمز پهن کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: براین اساس دست کسانی که می خواهند برای توسعه و پیشرفت صنعت گردشگری کشور و البرز قدم بردارند را به گرمی می فشاریم .
صابری ، وجود اقوام مختلف را در جامعه اسلامی به عنوان فرصتی گرانبها دانست و افزود: در 8 سال دفاع مقدس ، تمام اقوام ایرانی پای کارآمدند و درمقابل دشمنان ایستادند.
وی افزود: برگزاری جشنواره اقوام ایران زمین در فردیس ، تجلی وحدت و همدلی همه اقوام ایرانی و دستاوردهای آنها در زمینه کالا، صنایع دستی و تولیدات کشور است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.