حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » ۱۳ آبان نماد ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

۱۳ آبان نماد ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی استمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه روز ۱۳ آبان از اهمیت ویژه ای در نظام اسلامی برخوردار است، گفت: این روز نماد ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و دشمنان است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سلیمان رستمیان در نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، بیان داشت: استکبار جهانی باید بداند که ملت ایران با تمام توان در مقابل دشمنان ایستاده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به ۱۳ آبان سالروز استکبارستیزی و روز دانش آموز اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ما در ادوار مختلف تاریخ در حال مبارزه با دشمنان بوده و در این مسیر جنایتکاران و دشمنان اسلام و انقلاب از هیچ کوششی برای حذف آرمانهای ما دریغ نکرده اند.ملت بصیر ایران اسلامی در تمامی این دوران با هوشیاری، بیداری و پیرو ولایت فقیه با روحیه ایثارگری و تلاش جهادی در برابر این دشمنان ایستادگی کردند.

رستمیان با بیان اینکه روز ۱۳ آبان از اهمیت ویژه ای در نظام اسلامی ما برخوردار است، افزود: ۱۳ آبان نماد ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و دشمنان است، در این روز تقابل حق و باطل وجود دارد و با مرور تاریخ، اهمیت این روز بزرگ برای ما بیشتر نمایان می شود.

وی افزود: در این روز مهم و تاریخی ریشه استکبار جهانی برای همیشه از ایران برچیده شد و بسیاری از ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز شکل گرفت.

 

دانش آموزان با شهادت خود حقانیت انقلاب را به اثبات رساندند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مجاهدت های دانش آموزان در آبان ماه ۵۷ اشاره کرد و گفت: دانش آموزان ما به دشمن نشان دادند که دفاع از آرمانهای یک ملت سن و سال ندارد و با شهادت انقلاب حقانیت انقلاب را به اثبات رساندند.

رستمیان گفت: نسل آینده ساز کشور باید با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت و مطالعه در زمینه رشادت و فداکاری های شهدا و ایثارگران راه سعادت را در جهت اعتلای کشور عزیزمان در پیش گیرند.

وی تاکید کرد: آمریکای جنایتکار و دیگر دشمنان بدانند ما ادامه دهنده راه ائمه اطهار (ع) و راه شهیدان هستیم و تا در وجود ما فرهنگ ایثار و شهادت زنده است هیچ کاری نمیتوانند انجام دهند، ما ملت امام حسین (ع) و ملت شهادتیم و از تهدیدات دشمنان ترسی نداشته و تمام وجود، وحدت و یکدلی از آرمانهای نظام اسلامی دفاع خواهیم کرد.

 

خدمت به ایثارگران بدون وقفه باید در جریان باشد

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز در ادامه به روند خدمت رسانی به ایثارگران اشاره کرد و گفت: خدمت به ایثارگران بدون وقفه باید در جریان باشد، خدمت و تکریم ارباب رجوع در هر شرایطی در راس تمامی امورات بنیاد است. ایثارگران سرمایه هاای اجتماعی این کشور هستند و نباید در زمینه تکریم و خدمت به این عزیزان کوتاهی کرد.

رستمیان افزود: باید زیرساخت های ارائه خدمات غیرحضوری تقویت و همکاران با تماس های تلفنی مکرر جویایا احوال ایثارگران باشند و همچنین معاونین و روسای ادارات با سرکشی از ادارات تابعه مشکلات ایثارگران و کارکنان را بررسی و مرتفع سازند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تاکید کرد: امروز در شرایط کرونا علاوه بر رعایت تمامی شرایط اعلامی از سوی ستاد کرونا نباید هیچگونه وفقه ای در خدمت رسانی به ایثارگران به وجود بیاید.

وی گفت: ایثارگران عزیز نیز می توانند با تماس های تلفنی و استفاده از خدمات الکترونیکی بنیاد مشکلات خود را حل کرده و با مراجعه به بنیاد خدایی نکرده سلامتی خود را به خطر نیندازند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.