حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » امجد تحت تاثیر صوفیه و دراویش بود

امجد تحت تاثیر صوفیه و دراویش بود

کاوش نیوز- حجت الاسلام احمدرضااحمدی، یادداشت خود را به عقبه فکری و انحراف شیخ محمود امجد اختصاص داد و نوشت؛ شیخ محمود امجدکرمانشاهی، بیش از انکه سلوک عرفاء و فقها را پی بگیرد تحت تاثیر صوفیه و دراویش بوده است
اولین بار در سال 1380 و در مراسم معارفه یکی از مسئولان کشوری که در تهران انجام شد، شیخ محمود امجد را شناختم که تنی چند از بزرگواران دیگر در آن مراسم معارفه حضور داشتند.
در آن مراسم مجری برنامه از عنوان دکتری مدیر جدید استفاده نمی کرد و تنها از عنوان حجت الاسلام والمسلمین استفاده می نمود؛ در همین حال بود که مجری برنامه اعلام کرد که آقای امجد می گوید از عنوان دکتری برای ایشان استفاده کنید.
آن ایام مدیرکل سازمان تبلیعات اسلامی استان کرمانشاه با حکم حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی ریاست وقت سازمان از سال 79 منصوب شده بودم.
تا آنروز با علمای برجسته کرمانشاه مانند آیت الله حاج آخوند، آیت الله نجومی،آیت الله زرندی آیت الله ممدوحی(رحمت الله علیهم) و... آشنا و محشور بودم و ارتباط نزدیکی هم با آن آیات مکرم و همچنین صدها طلبه و عالم کرمانشاهی در استان، شهرکرمانشاه  و حتی در قم داشتم. اما نام و نشانی از شیخ محمودامجد وجود نداشت و از ایشان بی خبر بودم.[و طی پنج سالی که در کرمانشاه بودم از او خبری نبود.]
سالها گذشت و در سال85 به تهران آمدم و در دانشگاه امام حسین (ع)مشغول شدم، باری صحبت از دعوت آقای امجد جهت سخنرانی به میان آمد اما یکی از همکاران نظر مخالف داشت چرا که او معتقد بود آقای امجد در واقع یک روحانی درویش مسلک بوده و به مرید پروری مشغول است بطوری که برخی در پای منبر او به انحراف کشیده شده اند و ادعاهای عجیب و غریبی دارند.
این مطلب گذشت؛ در سال 88 جناب امجد تمام قد در صفحه شطرنج سیاست فتنه بازان بعنوان مهره ای دون پایه در آمد و سران فتنه یعنی موسوی و کروبی را ستایش کرد. و در زمین ضدانقلاب نقش بازیگری ناشی را ایفا نمود تا اینکه بعنوان اعتراض به کشور مالزی و فرانسه رفته و قسم یاد کرد که به ایران باز نمی گردد. اما چنین نشد و بعد از مدتی به ایران برگشت.
چرخش های این چنینی نشان از انحراف جناب امجد دارد و نبایست گمان کرد که او یک شبه دعوت شیطان را لبیک گفته ودر اعتراض به اعدام روح الله زم مفسد، به هتاکی نسبت به نایب امام زمان عجل الله تعالی پرداخته است بلکه سقوط او گام بگام و مرحله به مرحله بوده است بطوریکه حتی بزرگان اهل معرفت خواسته اند او را از پرتگاه نجات دهند اما موفق نشده اند.
یکی از نزدیکان حضرت آیت الله خوشوقت(شخصیتی که رهبرمعظم انقلاب از او به بزرگی یاد کرده) می گوید: حاج آقای امجد مرتب به مسجد و مجالس آیت‌الله خوشوقت می‌رفت و در اکثر مجالس خود، می‌گفت: من خودم، دائم از حاج آقای خوشوقت استفاده می‌کنم شما هم این فرصت را از دست ندهید، تا می‌توانید از ایشان استفاده کنید.
آیت‌الله خوشوقت هم در مجالس روضه آقای امجد حاضر می‌شد، تا اینکه بعضی از چهره‌های سیاسی در این مجلس روضه ورود پیدا کردند.
 از همین رو حاج آقای خوشوقت به آقای امجد تذکر دادند که حضور این چهره‌ها در مجلس شما، در ذهن مردم به ویژه جوانان جنبه تایید از طرف شما را دارد، آنها را راه ندهید. اما آقای امجد گفت: نمی‌توانم که آنها راه ندهم، مجلس روضه امام حسین(ع) است. آیت‌الله خوشوقت گفت: اگر نمی‌توانی مانع آنها شوید پس مجلس خودتان را تعطیل کنید و الا تایید باطل به هر نحوی حرام است. اما آقای امجد قانع نشد و حضرت آیت الله خوشوقت ارتباط خود را با آقای امجد بطور کلی قطع کردند. الهي لا تكلني الي نفسي طرفه عين، ابدا.
بعید نیست که شیخ امجد به انتقام فتنه88 و  به خونخواهی دراویش گنابادی فاسد که در سال 96 در کشور اغتشاش و آشوب کردند و محمد ثلاث، از هوداران فرقه دراویش که با یک دستگاه اتوبوس، تنی چند از عزیزان را به شهادت رساند و سرانجام، عدلیه او را به دار مجازات آویخت؛ بپا خاسته وبا وقاحت و هتاکی نسبت به نایب امام زمان، امام خامنه ای را مسئول خونهای ریخته شده فاسدان از جمله روح الله زم مفسد؛ دانسته است.
جناب امجد!
نقل است که پیش از این بارها گفته اید: «من بدخواه آیت‌الله خامنه‌ای را لعن می‌کنم»
از سر شفقت به شما می گویم.باتوجه به این هتاکی و بدخواهی؛
اولا:چنان کنید که گفته اید لعنت به خود کنید.
ثانیا:با لعنت بر شیطان، در صراط مستقیم قرار گیرید و آخرتتان را بیش از این تباه نسازید.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.