حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.


» » خطاهای استراتژیک احمدی نژاد

خطاهای استراتژیک احمدی نژاد

جناب احمدی نژاد باید بداند که علیرغم انتقادات جدی که امثال حقیر به قوه مقننه، مجریه و قضاییه  داریم اما خوب می دانیم که سازوکار مردم سالاری دینی بهترین راهکار برای ادامه انقلاب است و در چارچوب همین قانون اصلاحات مد نظر مردم قابل دسترسی و پیگیریست !

قیافه حق به جانب گرفتن و بر دوش مشکلات و نارسایی های فعلی کشور سوار شدن دیگر یک سیاست کهنه و قدیمی شده است و همان سیاستی هست که خلف ایشان مرحوم هاشمی در سال ۸۸ در  صدد شکستن پایه های مردم سالاری دینی بود!

موارد ذیل را جهت یادآوری جناب احمدی نژاد عرض می کنم:

۱- انتخابات ریاست جمهوری و مجلس طبق قانون اساسی و در زمان مقرر، نه یک روز کمتر و نه یک روز بیشتر با سازوکار قبلی ولی اینبار با دقت بیشتر شورای نگهبان باید صورت پذیرد تا نارسایی های فعلی به حداقل برسد .

۲- رییس قوه قضایبه با همه انتقاداتی که بر قوه تحت امرشان وارد است، اگر هم دچار نارساییست باید با اصلاحاتی در قوه به ریاست خود ادامه دهد تا هر عنصر سیاسی نتواند به رهبری کشور امر و نهی کند که این را بردار یا آن را بگذار، و نتواند اختیارات اصل ۱۱۰ قانون اساسی را با سیاست بازی تحت الشعاع قرار دهد!

۳- به عنوان یک حامی گذشته جناب احمدی نژاد از قوه قضاییه می خواهم که به تک تک جرائم اطرافیان ایشان که جرمی را مرتکب شده اند و همچنین اطرافیان رییس جمهور فعلی با شفافیت بیشتر رسیدگی شود تا مردم بدانند هیچ کسی از اجرای عدالت نمی تواند فرار کند!

در آخر به جناب احمدی نژاد عرض می کنم همان بچه های مخلصی که صدای عدالتخواهیِ در گلو خفه شده ی شما را در سال ۸۴ به گوش همگان رساندند آمادگی دارند در برابر انحراف شما از مسیر عدالت با تمام وجود مقابله کنند!

مقابله ما با احمدی نژاد از جنس گفتمانی خواهد بود، نیاز به هیچ هیاهویی در این مبارزه گفتمانی نیست!

علیرضا مقصودی


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.