حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » اختصاص مستمری برای جانبازان زیر ۲۵ درصد فاقد درآمد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اختصاص مستمری برای ۲۳۰۰ نفر از جانبازان زیر ۲۵ درصد در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جهت مساعدت به جانبازان بدون درآمد و دارای مشکل مالی خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی با اشاره به تشریح خدمات به جامعه ایثارگران در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: تاکنون ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با این بیماری در مرکز و ادارات کل بنیاد استان‌ها تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: محتوای آموزشی لازم در زمینه بیماری کرونا نیز تهیه و در شکل‌های گوناگونی از جمله پیامک، فضای مجازی و به شکل فیزیکی در اختیار ایثارگران قرار گرفته است در ضمن توزیع بسته‌های بهداشتی حاوی ماده ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش برای والدین معزز شهدا و جانبازان با ریسک بالا در سراسر کشور توسط ادارات کل استانی بنیاد انجام شده و همچنان ادامه دارد.

معاون رییس جمهور با اشاره به اجرای عملیات ایمن‌سازی و ویروس‌زدایی محیط کار بنیاد گفت: این اقدام به صورت روزانه و مستمر انجام می‌شود، همچنین بسته‌های بهداشتی در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا در بین کارکنان بنیاد توزیع شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته اسامی ۲۶۰ هزار نفر از والدین معزز شهدا و جانبازان آسیب‌پذیر جهت انجام آزمایش کرونا در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با اشاره به آسیب پذیر بودن جامعه ایثارگری گفت: گزارش اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای مقابله با بیماری کرونا به هیئت دولت ارائه و اقدامات همه جانبه بنیاد در سطوح مختلف تا زمان رفع مشکل شیوع این بیماری در کشور ادامه خواهد داشت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.