حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات، برای حمایت از مشاغل خانگی پرداخت شد

۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از مشاغل خانگی، در مدت فعالیت دولت سیزدهم در کشور پرداخت شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز، دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی عصر امروز در کارگروه اشتغال گلستان در گرگان، با اشاره به اینکه روند حمایت از مشاغل خانگی در دولت سیزدهم روند رو به رشدی داشته است، افزو: تسهیل گری در صدور مجوزها، پرداخت هشت هزار میلیارد تومان اعتبار و حمایت از یکصد و سه هزار شغل خانگی، سه گام مهمی بوده است که در این زمینه برداشته ایم.
خانم همتیان افزود: پارسال برای یکصد هزار شغل هدف گذاری شده بود اما به بیش از یکصد و سه هزار شغل رسیدیم و امسال هم قرار است یکصد و پنجاه هزار شغل خانگی ایجاد شود که تا کنون بیش از نیمی از آن محقق شده است.
وی همچنین کاهش نرخ بیکاری به هفت درصد، افزایش مشارکت اقتصادی به ویژه برای زنان را هم از دیگر اقدامات دولت سیزدهم برشمرد.

خانم همتیان همچنین افزود: با توجه به اهتمام ویژه مجلس از سال آینده فعالین مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات نیاز به معرفی ضامن نخواهند داشت و با اعتبارسنجی و ارائه سفته به آنها تسهیلات پرداخت می شود.

دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی همچنین افزود: با توجه به اهتمام ویژه مجلس از سال آینده فعالین مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات نیاز به معرفی ضامن نخواهند داشت و با اعتبارسنجی و ارائه سفته به آنها تسهیلات پرداخت می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.