حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » برخورد قاطع قوه قضائیه با هنجارشکنان حجاب و عفاف

معاون اول قوه قضاییه با بیان مطالبه گری مردم در خصوص رعایت حجاب در جامعه گفت:قوه قضاییه با معاندان و هنجارشکنانی که با سرویس‌های جاسوسی در منع حجاب در کشور همکاری دارند به طور جد مبارزه و برخورد خواهد کرد.

...

به گزارش کاوش نیوز، مرکز سمنان ،️حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق در سفر خود به استان سمنان با بیان ضرورت ارتقای فرهنگ اسلامی در جامعه گفت: انتقال فرهنگ قوی وغنی اسلامی به خصوص در نسل جدید با همکاری مدارس و دانشگاه‌ها انجام شود.
وی با اشاره به هنجار شکنی‌های اخیر با محوریت حجاب در کشور گفت: در آموزه‌های اسلامی و جوامع هیچ فرهنگی بصورت تحمیلی اجرا نشده و طبق آمار اکثریت  مردم با رعایت حجاب در کشور موافقند و حجاب را دوست دارند.

معاون اول قوه قضاییه مطالبه گری مردم در خصوص رعایت حجاب در کشور را یادآور شد و افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری برنامه‌های قوه قضاییه و همچنین قوه مجریه در  خصوص حجاب به صورت روشن و واضح در حال اجرا است.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق آگاهی بخشی به کسانیکه که با غفلت در این ناهنجاری‌ها مشارکت دارند را بخشی از برنامه‌های قوه قضاییه خاطرنشان کرد و گفت: قوه قضاییه با معاندان و هنجارشکنانی که با سرویس‌های جاسوسی درباره ی منع حجاب در کشور همکاری دارند به طور جد مبارزه و برخورد خواهد کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.