حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » پیشنهاد تجمیع و هماهنگ‌سازی اطلاعات دقیق از وضعیت خانواده‌ها

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیشنهاد تجمیع و هماهنگ‌سازی اطلاعات دقیق از وضعیت خانواده‌ها و ایجاد پنجره واحد برای خدمات‌رسانی بهتر و نظام یافته‌تر به اقشار آسیب‌پذیر و کاهش فقر و نابرابری‌ها را مطرح کرد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست آقای رئیسی، گزارش بانک مرکزی از تأثیر مثبت و سازنده اجرای سیاست‌های دولت برای مدیریت رشد نقدینگی و پایه پولی کشور، ارائه شد.

آمار‌ نشان می‌دهد از اواخر سال ۱۴۰۰ تاکنون، سیاست مدیریت رشد نقدینگی و پایه پولی، مدیریت شده است.

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بر ادامه اجرای این سیاست‌ها با هدف کنترل رشد نقدینگی و مراقبت و نظارت بر ترازنامه بانک‌ها تأکید کرد.

همچنین در این نشست، پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره روند کاهش فقر و نابرابری‌ها مطرح شد. در این برنامه پیشنهادی، تجمیع و هماهنگ‌سازی اطلاعات دقیق از وضعیت خانواده‌ها و ایجاد پنجره واحد برای خدمات‌رسانی بهتر و نظام یافته‌تر به اقشار آسیب‌پذیر، مورد توجه و تأکید قرار گرفته است.

بر اساس این پیشنهاد، مقرر شد که نهاد‌های مسئول و دست‌اندرکار خدمات‌رسانی به گروه‌های ضعیف و آسیب‌پذیر، اطلاعات خود را درباره این گروه‌ها در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دهند تا از منابع دولت در این‌باره، استفاده حداکثری و از پراکندگی و موازی‌کاری، جلوگیری شود و دستگاه‌های مربوط، خدمات را با اطلاعات منسجم از راه پنجره واحد، ارائه کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.