حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » ناآرامی های درونی اسراییل، فروپاشی رژیم جعلی را نزدیکتر کرد

ناآرامی های درونی اسراییل، فروپاشی رژیم جعلی را نزدیکتر کردسخنران راهپیمای روز قدس در گرگان: امروز یک دو قطبی شدید در رژیم صهونیستی ایجاد شده و ناپایداری دولت ائتلافی نشانه کوچکی از این فروپاشی در اسرائیل است.

...

به گزارش کاوش نیوز، نماینده سمنان درمجلس شورای اسلامی امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در گرگان با بیان اینکه روز قدس در تمام کشور‌های اسلامی مورد توجه قرار دارد گفت: امروز مقاومت در بهترین شرایطش قرار دارد و اسرائیل نگران آن است که در اطرافش سنگ به سلاح و موشک تبدیل شده و دیگر فلسطینیان دست خالی نیستند.

عباس گلرو، افزود: اسرائیل جنگ‌های بزرگ و خونینی را بر مردم مظلوم فلسطین و مردم منطقه تحمیل کرد و به ناحق منطقه را اشغال کرد.

وی گفت: برخی فکر میکنند اسرائیل ایجاد شده که در فلسطین مستقر شود این در حالیست که اسرائیل برای عراق، ایران و خیلی از کشور‌های دیگر نیز نقشه دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: آن‌ها سعی کردند با ایجاد داعش به اهدافشان برسند که مدافعان حرم با جانفشانی و از خود گذشتگی و تلاش گروه‌های مقاومت در منطقه اجازه چنین کاری را پیدا نکردند.

وی با اشاره به تحولات داخلی اسرائیل خاطرنشان کرد: تغییر توان مقاومت در فلسطین از سنگ به سلاح و نیز ایجاد یک دو قطبی شدید در دولت اسرائیل نشانه‌های کوچکی از فروپاشی این رژیم غاصب است.

گلرو با اشاره به حماقت‌های اسرائیل در جهان، گفت: آمریکا به اشتباهش در خارج شدن از توافق هسته‌ای معترف است و این خروج از توافق حاصل نجوا‌های بنیامین نتانیاهو در گوش ترامپ دیوانه بود که آمریکا و اسرائیل را دچار سردرگمی کرده است.

سخنران امروز راهپیمایی گرگان گفت: آمریکا امروز بخاطر حماقت‌های اسرائیل حمایت‌هایش از رزیم کودک کش را کاهش داده و امروز اسرائیل به شدت دچار انزوا شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن به شدت به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است تا بتواند به اهدافش دست یابد و ما باید هوشیار و هوشمند باشیم گفت: این وعده رقم خواهد خورد که به زودی اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.