حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » کمبود فضا دغدغه اصلی کمپ‌های ترک اعتیاد در شرایط کرونایی است

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان:

کمبود فضا دغدغه اصلی کمپ‌های ترک اعتیاد در شرایط کرونایی است

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: دغدغه کمبود جا در کمپ‌های ترک اعتیاد را به دلیل شرایط کرونایی داریم.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: محسن حسین‌خانلو با یادآوری اینکه طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر یک طرح تداوم‌دار بوده و امروز نیز به قوت خود باقی است، گفت: بی‌تردید رویکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر در این خصوص جمع‌آوری مستمر معتادان متجاهر از سطح جامعه است.

وی با اشاره به اینکه باوجود شیوع ویروس کرونا در استان، اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر ادامه داشته و تعطیل نشده است، خاطرنشان کرد: با این وجود در حال حاضر با مشکل کمبود جا در کمپ‌های ترک اعتیاد استان به دلیل شرایطی که به واسطه شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است، هستیم.

این مسئول با یادآوری اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، تصریح کرد: با وجود اینکه با کمبود جا در کمپ‌های ترک اعتیاد مواجه هستیم اما این موضوع باعث نشده است تا نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح جامعه اقدام نکنیم.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در ادامه از برگزاری آموزش‌های مبارزه با مواد مخدر برای دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد خبر داد و افزود: یکی دیگر از اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، برپایی نمایشگاه آگاه‌سازی علیه مواد مخدر به میزبانی کارخانه کبریت زنجان است.

حسین خانلو با تاکید بر اینکه رایزنی برای افزایش فضای موجود در استان در راستای نگه‌داری معتادان متجاهر انجام شده است، عنوان کرد: همه این اقدامات در راستای ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.