حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » اعتبار ویژه برای مبارزه با کرونا در زنجان در نظر گرفته شود

استاندار زنجان با بیان اینکه برای مبارزه با کرونا در استان زنجان اعتبارات ویژه در نظر گرفته شود،گفت: در عمل باید اعتبار لازم برای مبارزه با کرونا در استان تخصیص یابد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: فتح الله حقیقی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری زنجان گفت: برای مبارزه با کرونا در استان زنجان اعتبارات ویژه در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه در عمل باید اعتبار لازم برای مبارزه با کرونا در استان تخصیص یابد، اظهار کرد: باید در عمل از تمام ظرفیت‌ها برای مبارزه با این بیماری استفاده شود.

استاندار زنجان گفت: شیوع بیماری کرونا شرایط جامعه را از حالت عادی خارج کرده و نباید دانشگاه علوم پزشکی را تنها متولی مبارزه با این بیماری تصور کرد.

حقیقی با بیان اینکه برای مبارزه با این بیماری سایر دستگاه‌های اجرایی باید یاری گر دانشگاه علوم پزشکی باشند، ابراز داشت: مبارزه با کرونا اکنون و پس از پایان این اپیدمی مهم است.

وی افزود: باید دانشگاه علوم پزشکی در موضوعات مربوط به بودجه ویژه دیده شود و شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۶ ماه است که این نهاد را به چالش کشیده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه بخش کشاورزی اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه زنجان استان با محوریت کشاورزی است توجه به این بخش منجر به افزایش تولید و بهره‌وری بیشتر در حوزه کشاورزی می‌شود.

حقیقی گفت: بهره‌برداری از هشت زمین چمن ورزش روستایی و اتمام پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان است شادی لازم برای جوانان استان را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه بدون برنامه ریزی و آینده نگری نمی‌توان به اهداف ترسیم شده رسد، افزود: این استان در زمینه مولد عملکرد خوبی دارد و با تلاش سازمان مدیریت و برنامه ریزی به لحاظ رشد اعتبارات تملک دارایی زنجان پانزدهمین استان کشور شده است.

استاندار زنجان ابراز داشت: طی سال گذشته ۷۴۰ میلیارد تومان غیر از بودجه استان منابع به استان تزریق شد و طی چند روز آینده با حضور ئیس برنامه و بودجه پروژه‌های مهمی برای تعیین و تکلیف بررسی می‌شود و برخی از مدیران حتی رقمی از اعتبارات ملی برای استان جذب نکردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.