حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » نرخ بیکاری در زنجان ۷.۵ درصد است

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

نرخ بیکاری در زنجان ۷.۵ درصد است

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه نرخ بیکاری استان زنجان کاهش داشته است، گفت: نرخ بیکاری در استان ۷.۵ درصد است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: محمدرضا انصاری با بیان اینکه نرخ بیکاری استان زنجان کاهش داشته است، گفت: نرخ بیکاری در استان ۷.۵ درصد است.

وی بر لزوم تقویت آموزش مهارت در استان تاکید کرد و ابراز داشت: باید برای تحقق این مهم زیر ساخت‌های لازم محقق شود و این مهم باعث می‌شود تا اشتغال خوبی هم ایجاد شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه آموزش مهارت آموزش مهمترین مؤلفه در ایجاد اشتغال است، گفت: یکی از عوامل مهم پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها در تولید، تربیت نیروی انسانی ماهر است و در این میان ارتقای مهارت شاغلان در واحدهای تولیدی بسیار مهم است.

انصاری با بیان اینکه استان زنجان طی سال گذشته به عنوان پایلوت سنجش صلاحیت حرفه‌ای در کشور تعیین شد، گفت: این مهم در جذب نیروی کار برای شرکت ایران ترانسفو و شرکت پارس سوئیچ اجرا شد.

وی تصریح کرد: در سال جاری برای تحقق شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری باید کلاسهای مهارتی در استان تقویت خواهد شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: در سالجاری با بهره برداری چند واحد تولیدی اشتغال استان تقویت می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.