حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » جریمه مخدوش کردن پلاک خودرو یک سال زندان است

جانشین فرمانده انتظامی استان به ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی در طرح محدودیت‌های کرونایی در استان اشاره کرد و گفت: مخدوش کردن پلاک‌ها و دستکاری در ارقام پلاک خودرو براساس قانون از۶ ماه تا یک سال زندانی دارد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: ایرج خانی‌پور اظهار کرد: با توجه به موج جدید کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی به منظور پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد و این مصوبات با اعمال محدودیت‌های ترافیکی در حال اجراست.

 وی درخصوص ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز کرونایی افزود: با ورود به موج پنجم کرونا و اینکه بیشتر شهرهای استان وارد وضعیت قرمز کرونایی شدند، پلیس استان این محدودیت‌های ترافیکی را در محورهای مواصلاتی استان به مرحله اجرا گذاشته است.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ورود به شهرهای نارنجی مشمول 500 هزار تومان جریمه و ورود به شهرهای قرمز کرونایی مشمول یک میلیون تومان جریمه می‌شود، افزود: ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها از ساعت ۱۰ شب تا سه بامداد همچنان ادامه دارد.

خانی‌پور با اشاره به اینکه دوربین‌های مکانیزه و مرکز کنترل ترافیک راهور و پلیس راه فعال هستند، ادامه داد: مخدوش کردن پلاک‌ها و دستکاری در ارقام پلاک خودرو براساس قانون از ۶ ماه تا یک سال زندانی دارد.

وی گفت: تردد بین استانی از شهری به شهر دیگر در محدوده استان زنجان که وضعیت زرد دارند بلامانع و شهرهای قرمز منع تردد وجود دارد و مردم شریف استان اگر ضرورتی دارند با مراجعه به پلیس راهور محل سکونت ( موارد پزشکی، ماموریت‌های اداری و قضائی ) اقدام به درخواست برگ تردد کنند و اگر فردی که دارای مجوز است هنگام تردد بین شهری جریمه شد با مراجعه به اجرائیات پلیس راهور و ارائه مدارک، مشکل خود را مرتفع کند.

 وی در پایان به شهروندان و سایر هموطنان توصیه کرد با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید غدیر در راستای حفظ سلامت خود و دیگران از سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری و با مجریان طرح‌های ترافیکی نیز همکاری کنند تا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع ویروس منحوس کرونا باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.