حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زنجان به شدت کاهش یافته است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زنجان به شدت کاهش یافته است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طی روزهای گذشته رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان زنجان به شدت کاهش یافته است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: علیرضا آرمانی کیا با بیان اینکه طی روزهای گذشته رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان زنجان به شدت کاهش یافته است، گفت: تنها راه قطع زنجیره کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه رعایت بهداشتی فردی و اجتماعی به بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: از شهروندان درخواست می‌شود زدن ماسک را تقویت کرده و در خانه بمانند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه طی چند روز گذشته تعداد بستری‌ها و مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافته است، گفت: تعداد فوتی‌ها هم افزایش یافته است.

آرمانی کیا تاکید کرد: از مردم استان درخواست می‌شود به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کرده و در انجام راهنمایی‌های اولیه داده می‌شود.

وی ابراز داشت: استان زنجان در خصوص بیماری کرونا وضعیت خوبی ندارد و شرایط بسیار حساس و نگران کننده است و مردم باید موضوع شیوع کرونا ا را جدی بگیرند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه ۵۰ بخش آی سی یو در استان زنجان آماده شده است، افزود: ولی توان تجهیز آنها نیست.

آرمانی کیا با بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ تخت در نقاهتگاه‌های استان داریم که می‌توانیم از ظرفیت آن برای بستری آخرین روز بیماران مرخصی استفاده کرد، تصریح کرد: بخش خصوصی نیز در حال پذیرش بیماران کرونایی بوده و از ظرفیت همه مراکز درمانی استان استفاده خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.