حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا پایان اردیبهشت تمدید شد

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان ۹۸ با تمدید دوباره به پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری موکول شد.

...

کاوش نیوز: میرحیدر رضوی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و پیامدهای اقتصادی ناشی از آن و با توجه به درخواست مکرر فعالان اقتصادی به سبب شرایط حادث شده ناشی از شیوع این ویروس، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم (زمستان ۱۳۹۸) تا پایان روز چهارشنبه / ۳۱ اردیبهشت/ تمدید شد.

وی اظهار داشت: بر این اساس، امکان برخورداری از صد درصد بخشودگی جریمه عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر و همچنین جریمه تاخیر در مدت یاد شده در صورت درخواست کتبی برای مودیان فراهم است.

رضوی خاطرنشان کرد: مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده به منظور ارائه اظهارنامه مالیاتی خود باید به سایت عملیات الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده به نشانی WWW.EVAT.IR مراجعه نمایند.

پیش از این نیز مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان ۱۳۹۸ تا پایان فروردین‌ماه سال جاری تمدید شده بود که با توجه به تداوم شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، این مهلت تا پایان اردیبهشت‎ماه افزایش یافت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.