حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » اردوی تیم ملی دارت زنان ایران با حضور یک گلستانی برگزار می شود

اردوی تیم ملی دارت زنان ایران با حضور یک گلستانی برگزار می شودنایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان گفت: اردوی تیم ملی دارت زنان ایران با حضور یک ورزشکار گلستانی در تهران برگزار می شود

...

کاوش نیوز: مریم قوشچی اظهار کرد: این اردوی یکروزه 25 بهمن ماه در مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران برگزار می شود و ساجده احمدی به عنوان تنها نماینده گلستان در این اردو حضور خواهد داشت.
وی بیان کرد: به جز احمدی ، در بخش زنان 9 ورزشکار استانهای دیگر هم در این اردو حضور دارند و خود را برای برگزاری تمرینات مرحله دوم این اردوی تدارکاتی آماده می کنند.
نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان افزود: در بخش مردان هم کادر فنی تیم ملی از 14 ورزشکار دعوت کرده است، اما نام ورزشکاران دارت گلستانی در میان اسامی دیده نمی شود.
قوشچی ادامه داد: دارت یکی از ورزش های کم هزینه است که در سال های اخیر طرفداران فراوانی در کشور پیدا کرده که امیدواریم آسانی برگزاری و هزینه های اندک انجام آن موجب افزوده شدن بر تعداد ورزشکاران این رشته در گلستان شود.
بیس بال ، راگبی ، سپک تاکرا ، طناب کشی ، فوتبال دستی ، فوتوالی ،کریکت و ورزش های هوایی؛ از دیگر رشته های زیرپوشش فدراسیون انجمن های ورزشی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.