حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » کشف و جمع‌آوری ۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد از یک واحد صنفی در مهریز

کشف و جمع‌آوری ۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد از یک واحد صنفی در مهریزمدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: طی بازدید کارشناسان مرکز بهداشت ۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد از یک واحد صنفی در این شهرستان کشف و جمع آوری شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: دکتر علیرضا پورمازار، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز با اشاره به اهمیت انجام بازرسی های دوره‌ای مرکز بهداشت از واحدهای مختلف صنفی، اظهار کرد: از جمله وظایف بازرسان بهداشت محیط بررسی نحوه فعالیت مراکز عرضه مواد غذایی است.

وی امنیت غذایی را یکی از مهمترین عوامل تأمین سلامت عمومی جامعه دانست و افزود: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ مورد بازدید توسط کارشناسان مرکز بهداشت در شهرستان مهریز انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان مهریز با بیان این‌که متأسفانه برخی از واحدهای عرضه مواد غذایی به دلایل مختلف از جمله آوری مواد خوراکی و آشامیدنی تاریخ گذشته خودداری می‌کنند، گفت: در همین راستا طی بازدید از یک باب مغازه در مهریز بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته جمع‌آوری شد.

پورمازار در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مشکل بهداشتی، موادغذایی مشکوک و فاسد در اماکن عمومی، رستوران‌ها، اغذیه فروشی و مراکز تهیه و توزیع غذا را به شماره تلفن ۱۹۰ گزارش دهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.