حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » پلمب یک واحد تولیدی متخلف در خاتم یزد

پلمب یک واحد تولیدی متخلف در خاتم یزد

کاوش نیوز: سید جمال‌الدین طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گفت: در پی گزارشی مبنی بر فروش مواد ضدعفونی کننده تقلبی در یکی از فروشگاه‌های کالای بهداشتی، دستور پلمب این واحد متخلف صادر شد.

وی  اضافه کرد: واحد متخلف با ترکیب آب و گلاب به عنوان مواد ضدعفونی کننده، بدون پروانه بهداشتی و با قیمت فروش نامتعارف، کالای خود را به فروش میرساند، لذا با دستور دادستانی فروشگاه مذکور توسط مأموران بهداشت و اماکن عمومی پلمب شد.

طباطبایی ادامه داد: سلامت عمومی از مصادیق حقوق عامه است و در شرایط حساس فعلی که ویروس کرونا در تمامی استان‌های کشور انتشار یافته، بحث سلامت و بهداشت عمومی بسیار حائز اهمیت است و همه باید تلاش کنند تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه با هر عامل تهدید امنیت بهداشتی مردم برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد، تاکید کرد: واحدهای صنفی به توصیه‌های کارشناسان بهداشت توجه ویژه‌ای داشته باشند، در غیر اینصورت به شدت برخورد قانونی صورت می‌گیرد و از فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

او مشارکت شهروندان را جهت فائق آمدن بر شرایط حساس پیش رو خواستار شد و افزود: مردم ضمن عمل به توصیه‌های بهداشتی جامعه پزشکی کشور و اجتناب از هر گونه تردد غیر ضروری می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی یا تخلف‌های صنفی تهدیدزا مراتب را به مسئولین مرتبط گزارش کنند.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.