حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » برای توسعه علمی فوتبال یزد فعالیت در باشگاه واحد انجام شود

برای توسعه علمی فوتبال یزد فعالیت در باشگاه واحد انجام شود

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمدصادق شاکری در نشستی با برخی مدیران باشگاه‌های شهرستان افزود: بدون وجود باشگاه‌های قوی فرهنگی ورزشی، این رشته جذاب و پرطرفدار به نتیجه مطلوب، رشد ،تعالی واقعی و مناسب در استان  وکشور نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تیم‌های فوتبال و برخی باشگاه‌ها در شهرستان فعالیت های خوبی دارد، ادامه داد: باید بخش‌خصوصی با همکاری مسئولان و همراهی مدیران صنایع برای ایجاد باشگاه‌های ورزشی اقدام موثر کنند.

این پیشکسوت فوتبال یزد خاطرنشان کرد: یکی از علت‌های توسعه فوتبال در خیلی از استان‌ها به خصوص مناطق همجوار این استان به دلیل وجود باشگاه‌های قوی، ریشه‌دار و داشتن برنامه‌های به روز علمی است .

شاکری تصریح کرد: فوتبال رشته‌ای هزینه‌بر است و برای اینکه بتوان برنامه‌های مختلف را اجرا کرد به بودجه کافی نیاز دارد  باید بخش‌خصوصی و صنایع به عنوان حامیان مالی همکاری مناسب داشته باشند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تعدادی باشگاه در شهر یزد فعالیت دارد ، این تعداد را به دلیل ظرفیت های خوب موجود بسیار ناچیز ذکر کرد که باید برای حل مشکل اقدام لازم صورت گیرد.

رییس هیات فوتبال یزد یادآور شد:باید تمامی امور با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و جلب‌نظر بخش‌ خصوصی و خیران و همکاری مسئولان برای تشکیل باشگاه‌های قوی اقدام کرد.

به گفته شاکری، با باشگاه‌های قوی، فوتبال بیش از گذشته در این شهرستان توسعه پیدا می‌کند و شاهد رسیدن آن به جایگاه واقعی در کشور خواهیم بود.

در این نشست تعدادی از مدیران تیم‌ها و باشگاه‌های یزد به طرح دیدگاه ها و بیان مطالبه‌های خود برای توسعه فوتبال و ضرورت همکاری بخش‌خصوصی و همراهی مسئولان تاکید کردند.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.