حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » مدیر ورزش و جوانان یزد توسعه فوتبال در محلات را خواستار شد

مدیر ورزش و جوانان یزد توسعه فوتبال در محلات را خواستار شد

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: رضا نارگانی شنبه شب در جلسه بررسی راه‌های توسعه فوتبال با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در محلات شهرستان وجود دارد افزود: اجرای برنامه‌های جذاب و دقیق همراه با استعدادیابی و جلب همکاری پیشکسوتان و نخبگان موجب توسعه آن می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ارتباط باید سایر دستگاه‌های فرهنگی و ورزشی، هیات فوتبال شهرستان را بیش از گذشته یاری دهند ادامه داد: همراهی فعالان رسانه و انجام امور فرهنگی با ایجاد انگیزه و مشوق‌های لازم نقش اصلی در تحقق اهداف دارد و باید پیگیری و اقدام شود.

این مسئول با بیان اینکه  ایجاد زمینه لازم برای شناسایی استعدادها و فراهم کردن زمینه حضور همه نونهالان، نوجوانان و جوانان در محلات در فوتبال موضوع مهم برای گسترش این رشته، فرهنگ‌سازی، تقویت تیم‌های آینده و ارتقای فعالیت باشگاه‌ها و مدارس پایه است، همکاری همگان را خواستار شد.

نارگانی به اهمیت جلب مشارکت عمومم علاقه‌مندان در سطح محلات و فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای برای رسیدن به اهداف به عنوان یک راهکار و موضوع مهم اشاره کرد و گفت: با مشارکت همگانی تحقق برنامه‌ها صورت می‌گیرد.

همچنین معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: توسعه ورزش به خصوص فوتبال در سطح این شهرستان و محلات با همکاری سایر بخش‌ها به جد پیگیری و همکاری صورت می‌گیرد.

محمد فاضل یوسفی افزود: برای توسعه و فرهنگ‌سازی فعالیت‌های فرهنگی و وززشی و رشته فوتبال باید از تمامی ظرفیت‌ها با طرح و برنامه و جلب مشارکت سازمان، نهادها، رسانه‌ها و علاقه‌مندان استفاده شود.

وی، توجه به فوتبال محلات و همگانی کردن آن را موضوعی مهم و اساسی و موجب توسعه آن و در عمل تقویت این رشته در کنار ایجاد روحیه نشاط اجتماعی و استعدادیابی ذکر کرد.

 همچنین مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد با قدردانی از اقداماتی که تاکنون در کنار امور فرهنگی برای ارتقای سطح فوتبال توسط هیات شهرستان صورت گرفته بر همکاری مجموعه بسیج و سپاه با این مجموعه تاکید کرد.

مهدی نادی با بیان اینکه ایجاد زمینه برای توسعه فوتبال به خصوص در سطح محلات با همکاری همگان و بسیج و سپاه در کنار شناسایی استعدادها از اهمیت بسزایی برخوردار است، آمادگی برای همکاری را اعلام کرد.

همچنین رییس هیات فوتبال یزد گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌هایی که برای توسعه این رشته باید در این شهرستان صورت گیرد موضوع فرهنگ‌سازی و گسترش آن در همه محلات است.

صادق شاکری افزود: برای تحقق اهداف به دلیل اهمیت موضوع و مخاطبان فراوانی که رشته فوتبال دارد به همکاری تمامی علاقه‌مندان، مسئولان، رسانه‌ها، نهادهای فرهنگی و ورزشی و بخش صنعت نیاز است.

وی اظهار کرد: باید زمینه دیدن شدن علاقه‌مندان در فعالیت‌های ورزشی به خصوص فوتبال با استفاده از اقدام‌های مناسب تبلیغی و فرهنگی و بهره‌گیری از رسانه‌‍های گروهی صورت گیرد.

در این نشست که جمعی از فعالان حوزه رسانه و اعضای هیات فوتبال شهرستان یزد حضور داشتند بر ضرورت فرهنگ‌سازی، استعدادیابی، جلب مشارکت بخش‌خصوصی و صنایع و همراهی مردم، مسئولان و عموم افراد علاقه‌مند و پیشکسوتان تاکید شد.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.