حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » نخستین خانه کبدی یزد با حضور رییس فدراسیون افتتاح شد
کد خبر: 7628
تاریخ انتشار: 12-03-1400, 12:43
پ

نخستین خانه کبدی یزد با حضور رییس فدراسیون افتتاح شد

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: این خانه در سالنی به وسعت ۳۰۰ مترمربع شامل فضای تمرین و محوطه و فضای باز است که برای آماده‌سازی آن ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

رییس فدراسیون کبدی گفت: توجه به آموزش و استعدادیابی در کنار همگانی کردن این رشته جزو برنامه‌های محوری است که با همت هیات‌های استانی و خیران و علاقه‌مندان پیگیری می‌شود.

عباس اورسجی در این مراسم افزود: ایجاد خانه‌های کبدی در استان‌ها برای جامعه هدف و علاقه‌مندان نقش مهمی در ایجاد زمینه برای توسعه و فرهنگ‌سازی این رشته جذاب در کشور کرد.

نایب رییس هیات کبدی استان یزد گفت: هم‌اکنون حدود ۳۰۰ مربی و داور این رشته در استان وجود دارند که از این تعداد ۲۰ نفر به صورت فعال برای توسعه رشته همکاری مستمر با هیات دارند.

شاهرخ برزگر در این حاشیه این مراسم افزود: برای جذب علاقه‌مندان و توسعه رشته تاکنون هیات اقدام‌های خوبی انجام شده و برحسب شرایط پیگیری لازم صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: آمادگی جسمانی ورزشکاران با حضور مربیان مجرب زیرپوشش و در راستای برنامه‌های فدراسیون به خصوص به خاطر کرونا در فضای مجازی تاکنون اقدام‌های خوبی شده است.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.