حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » ۲۰۰ شعبه به شعب اخذ رای استان یزد اضافه شد

دبیر ستاد انتخابات استان یزد:

۲۰۰ شعبه به شعب اخذ رای استان یزد اضافه شد

۲۰۰ شعبه به شعب اخذ رای استان یزد اضافه شد

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: محمدعلی شاه حسینی با اشاره به اینکه هزار و ۹۱۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای استان یزددر نظر گرفته شده است، اظهار داشت: از این تعداد ۹۶۶ شعبه برای جمع آوری آرای انتخابات ریاست جمهوری و ۹۵۳ شعبه برای جمع آوری آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: در مجموع هزار و ۲۶۸ شعبه ثابت و سیار شهری و ۶۵۱ شعبه ثابت و سیار روستایی برای انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان یزد در نظر گرفته شده است.

شاه حسینی با اشاره به شعب در نظر گرفته شده برای شهرستان‌های استان یزد افزود: ۹۶ شعبه در اردکان، ۳۷۵ شعبه در یزد، ۴۶ شعبه در اشکذر، ۵۲ شعبه در خاتم، ۷۹ شعبه در مهریز، ۵۰ شعبه در بافق، ۳۶ شعبه در بهاباد، ۸۸ شعبه در میبد، ۴۷ شعبه در ابرکوه و ۹۷ شعبه در تفت به جمع آوری آرای مردم می پردازند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در سایه رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد: یکی از پیش بینی های صورت گرفته در این راستا افزایش ۲۰۰ شعبه اخذ رای در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نسبت به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان در اسفندماه سال ۹۸ است.

شاه حسینی یادآور شد: همچنین مقرر شده فرمانداران تا حد امکان صندوق شعب اخذ رای را در فضای آزاد مستقر کند و محل قرارگیری رای دهندگان طبق پروتکل های ابلاغی علامت گذاری شود.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.