حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » » مردم با حضور حداکثری در انتخابات به نامزد اصلح رای دهند

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات به نامزد اصلح رای دهند

مردم با حضور حداکثری در انتخابات به نامزد اصلح رای دهند

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمدرضا صباغیان بافقی که صلاحیت وی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تایید نشد، افزود: به نظر شورای نگهبان احترام می‌گذارد و ضمن اینکه خود در انتخابات پیش رو شرکت می‌کند از مردم حوزه انتخابیه هم خواست با شور و اشتیاق فراوان در این آزمون سرنوشت ساز شرکت کنند.

وی انتخابات در ایران را نماد مردم سالاری دینی یاد کرد و گفت: مردم ایران با مشارکت خود در انتخابات به همگان این پیام را مخابره می‌کنند که با تمامی توان حامی منویات مقام معظم رهبری و پشتیبان نظام  و سیاست‌های کلی آن هستند.

به گفته وی مشارکت حداکثری ملت در انتخابات به دوستان جمهوری اسلامی پیام عزت، قدرت و صلابت می دهد و به دشمنان و استکبار جهانی هم ادامه مسیر انقلاب و راه امام امت و شهدا را ارسال می‌کند.

این نماینده استان یزد در مجلس در ادامه بر تبیین دستاوردهای نظام در دهه های اخیر تاکید کرد و افزود: معرفی توانمندی‌های نظام و معرفی شایسته آن به اقشار مختلف مردم  از جمله راهکارهایی است که نقشی موثری در جلب مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو دارد.

وی اضافه کرد: مساله غیرقابل حلی در کشور وجود ندارد، می‌توان راهکارهای عملی برای مقابله و حل معضلات مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ارایه کرد و با ایجاد امیدواری در بین مردم، آن‌ها را برای شرکت در پای صندوق‌های رای ترغیب کرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: در گام دوم انقلاب برای خلق حماسه بزرگ به طور حتم با انتخاب فردی که توانمندتر باشد و با تشکیل دولت قوی می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند.

وی با بیان اینکه  کارگران معادن منطقه، فرهنگیان و دانشگاهیان می‌توانند نقش مثبتی در مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح ایفا کنند، خاطرنشان کرد: این نقش آفرینی در انتخابات غیرقابل انکار است و از این رو جامعه  کارگری، فرهنگی و دانشگاهی باید با تمامی توان خود در مسیر انتخابات، تلاش برای افزایش مشارکت و انتخاب اصلح، تلاش و نقش آفرینی کنند.

نماینده شهرستان های مهریز، خاتم، بهاباد، ابرکوه و بافق در مجلس یازدهم  با اشاره به نقش مهم فرهنگیان در روشنگری و امید آفرینی، گفت: توجه به مشارکت حداکثری و شایسته گزینی مولفه اصلی انتخابات ۱۴۰۰ است.

 وی با تاکید بر اینکه انتخابات در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: توجه به اصل مشارکت حداکثری و شایسته گزینی نیز از دیگر مولفه‌های مهم در انتخابات نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.

صباغیان با بیان اینکه برای هر انتخاب مهمی که سرنوشت یک فرد را تعیین می‌کند باید معیارهایی در نظر گرفته شود، افزود: وقتی می‌خواهیم مدیریت ایران پهناور و پیشرفته را در اختیار یک شخص قرار دهیم علاوه بر لزوم توجه به مشارکت گسترده، باید معیارها و مبانی نامزد اصلح را نیز در نظر داشته باشیم.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.