حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » خودروهای خطرآفرین در یزد، ۶ ماه توقیف می‌شوند

خودروهای خطرآفرین در یزد، ۶ ماه توقیف می‌شوند

کاوش نیوز: سرهنگ رضا زارع گفت: خلوت شدن خیابانها بعلت کرونا، از میزان سوانح رانندگی کم نکرده و عده معدودی از افراد قانون‌شکن، میدان را برای جولان دادن در شهر خالی دیده اند.

وی تصریح کرد: افرادی که با حرکات خطرآفرین مانند سرعت یا سبقت بیجا موجب جرح شدید و یا فوت افراد دیگر شوند خودرو آنها توقیف و سه تا ۶ ماه در پارکینک پلیس نگهداری خواهد شد.

وی برخورد با خاطیان را در دستور کار پلیس راهور دانست و یادآور شد: گشت های نامحسوس پلیس، این دسته از خودروها را کنترل و توقیف می کنند .

به گفته وی خودروهایی متخلفی هم که با گزارشات مردمی و افراد معتمد، توقیف شوند رانندگان آنها به پلیس راهور فرا خواند شده و خودرو آنها توقیف میشود و در صورتی که طی ۴۸ ساعت مراجعه نکنند در هر نقطه از کشور که رویت شوند متوقف و خورد آنها توقیف میشود.

سرهنگ زارع به برخی از تصادفات رانندگی در ۴۸ ساعت گذشته در استان اشاره کرد و اظهار داشت: طی این مدت برخورد یک دستگاه خودرو سواری با یک دستگاه موتورسیکلت در بلوار استقلال موجب فوت راکب موتورسیکلت شد.

به گفته وی در محمد اباد نیز یک مورد واژگونی گزارش گردید و در سانحه دیگری یک دستگاه خودرو سواری بعلت سرعت زیاد با درخت برخورد کرد.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.