حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » تهران نوزدهمین شهر آلوده جهان است

رییس پلیس راهور تهران بزرگ:

تهران نوزدهمین شهر آلوده جهان است

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه آلودگی هوا و ترافیک ۲ موضوع اصلی پایتخت است، گفت: بخش زیادی از آلودگی هوای این کلانشهر بهبود یافته اما همچنان با شرایط مطلوب فاصله داریم و تهران نوزدهمین شهر آلوده جهان است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سردار محمد حسین حمیدی روز یکشنبه در چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران با ارائه گزارش در خصوص موضوعات مرتبط با شهر افزود: متاسفانه ترافیک و آلودگی در شهر تهران جدی که سابقه ای  بیش از ۶۰ سال دارد و از دهه چهل این موضوع مطرح است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به اینکه وسعت شهر افزایش یافته در حال حاضر ترافیک منظم‌تری نسبت به گذشته داریم اما با آنچه هدف‌گذاری کردیم، فاصله داریم.

 

روزانه بیش از یک هزار تصادف در تهران داریم

وی با بیان اینکه روزانه یک هزار و ۷۰۰ تصادف در تهران روی می دهد، گفت: تهران ۲۱ درصد از تصادفات کل کشور را به خود اختصاص داده است.

به گفته سردار حمیدی، بسیاری از معابر پایتخت همچنان نواقص هندسی دارد که هم گره‌های ترافیکی را تشدید می‌کند و هم تصادفات را افزایش می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سالجاری بدلیل انجام واکسیناسیون و بازگشایی مشاغل، شرایط ترافیکی از دوره کرونا عبور کرد اما در مقایسه با قبل از دوره کرونا بدلیل عدم بازگشایی مراکز آموزشی حدود ۱۰ درصد کمتر است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بطور میانگین حدود ۱۸ درصد رشد ورودی خودرو را در شهر تهران داریم اما خروج خودرو به شدت کم شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.