حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » تبعات بارش ها در فیروزکوه تحت کنترل است

 تبعات بارش ها در فیروزکوه تحت کنترل استفرماندار فیروزکوه اعلام کرد: با توجه به بارش های شدید باران و برف از ۱۹ فروردین، ستاد مدیریت بحران شرایط را تحت کنترل داشته و تاکنون هیچ خسارتی در سطح شهرستان گزارش نشده است.

...

کاوش نیوز: مهدی یوسفی جمارانی اظهار داشت: سه شنبه اخیر همزمان با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و ناپایداری جوی ستاد مدیریت بحران فیروزکوه و تمام نیروهای خدماتی و امدادی برای پیشگیری از حوادث احتمالی در وضعیت آماده باش قرار گرفت و بنا بر گزارش تداوم بارش ها تا یکشنبه این وضعیت ادامه دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به کند بودن باران در سطح شهرستان موقتاً سیلابی در یک دره جاری شد که خسارتی برای تاسیسات به بار نیاورد.
این مقام مسئول افزود: همچنین در منطقه حبله رود، کوه ریزش کرد که با ورود فوری راهداری و حمل و نقل جاده ای سنگ ها جمع آوری و مشکل مرتفع شد.
یوسفی جمارانی با اشاره به وضعیت سد نمرود بیان داشت: پیش از آغاز بارش ها سد تا حد امکان تخلیه شد و هم اکنون نیز ورودی سد با توجه به پیش بینی قبلی تحت کنترل عوامل منابع آب بوده و مشکلی وجود ندارد.
فرماندار فیروزکوه ضمن اینکه از مسافران خواست تا از تردد غیرضروری به این شهرستان خودداری کنند گفت: شهروندان در صورت سفر به فیروزکوه با توجه به تداوم بارش ها، کاهش دما و احتمال مواجهه با حوادث احتمالی مثل انسداد جاده بویژه در ارتفاعاتی مانند گدوک، تجهیزات کامل خودرو و لوازم گرمایشی به همراه داشته باشند.
وی تاکید کرد: استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه‌ها و دریاچه سد در شرایط فعلی پرخطر است و مسافران باید به بنرهای هشدار سیلاب توجه کرده و از این اقدام جداً خودداری کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.