حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » انتخاب نکردن شهردار پیشوا به شهر لطمات جدی زده است

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه انتخاب نکردن شهردار از سوی شورای شهر به شهر پیشوا لطمات جدی زده است از اعضای شورای اسلامی شهر خواست تا هر چه سریعتر نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنند تا از بروز آسیب‌هایی که از نبود مدیر شهری محتمل است جلوگیری شود.

...

کاوش نیوز: حسین عباسی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا گفت: بیش از دو ماه و نیم است که شهرداری پیشوا بدون شهردار اداره می‌شود و تأخیر در انتخاب مدیرشهری، آسیب‌هایی را به دنبال دارد که جبران آن سخت و در برخی از مواد امکان ناپذیر است.

وی افزود: هم اکنون پروژه‌های معطل مانده و نیمه تمامی در شهر پیشوا وجود دارد که با نبود شهردار، این پروژه‌ها به سرانجام نمی‌رسد.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی موظف است تا بر اساس قانون، نسبت به انتخاب شهردار اقدام کند ولی برای انتخاب فرد اصلح لازم است تا به همه افراد توانمند اجازه حضور و معرفی خود را داده و این امر را به چند گزینه خاص محدود نکرد.

عباسی گفت: وظیفه شورای اسلامی فقط به انتخاب شهردار محدود نمی‌شود و اصطلاحا، این شورا فقط برای شهرداری نیست بلکه لازم است تا در تمامی مسائل شهر اثرگذاری شورا نمایان شود.

وی از نبود تخت بیمارستانی به عنوان مهمترین مشکل حوزه بهداشت و درمان پیشوا یاد کرد و افزود: هم اکنون پروژه بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا، به دلایل متعددی نیمه کاره رها شده است که در جلسه مشترک با مسئولان استانی و کشوری دانشگاه آزاد اسلامی، آمادگی لازم برای تکمیل پروژه بیمارستان پیشوا اعلام شده ولی فقط یک مجموعه از عهده تأمین اعتبارات این پروژه بر نمی‌آید.

فرماندار پیشوا گفت: هم اکنون مطالبه گری لازم برای احداث بیمارستان در شهرستان شکل گرفته اما به نتیجه رسیدن آن مستلزم عزم جدی در سطوح مختلف شامل دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد، استانداری تهران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی است.

وی دیگر مشکل پیشوا را نبود منبع آب پایدار برای این شهرستان یاد کرد و افزود: پروژه احداث خط انتقال آب سد ماملو به پیشوا طبق زمانبندی مشخص شده از سوی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران انجام می‌شود و طی روزهای آینده عملیات اجرایی آن به صورت رسمی آغاز می‌شود.

عباسی گفت: علاوه بر این، به منظور رفع مشکل کمبود آب به صورت کوتاه مدت، حفر چاه آب جدید، در دستور کار قرار گرفته و به زودی عملیات اجرایی آن نیز آغاز می‌گردد.

وی با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان پیشوا گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردم و مسئولان پیشوا، اتصال شهرستان به محور قم – گرمسار است که در بازدید وزیر راه از این پروژه، دستورات مناسبی برای سرعت بخشیدن به اجرای این طرح صادر شد که نهایی شدن آن به همراهی و هماهنگی همه بخش‌های شهرستان نیاز دارد.

فرماندار پیشوا همچنین از تصویب ۷۴ پروژه اقدام مشترک در قالب ستاد بازآفرینی شهری در شهرستان پیشوا خبر داد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.