حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » ۵۱نفر از هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال در ری دستگیر شدند

 ۵۱نفر از هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال در ری دستگیر شدند فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۵۱نفر از هنجارشکنان و مخلّان نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال در شهرستان ری خبر داد و گفت: چهارشنبه آخر سال آرامی نسبت به سال‌های قبل را در شهرستان ری شاهد بودیم.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به سپری شدن مخاطرات چهارشنبه پایان سال اظهار داشت: 51 نفر از هنجارشکنانی که امنیت و آرامش شهروندان را در شهرستان ری مختل کرده بودند دستگیر شدند.

وی افزود: هرساله در مراسم چهارشنبه آخر سال عده‌ای با استفاده از مواد محترقه و منفجره پرخطر، غیرمجاز و آتش‌زا علاوه بر اخلال در نظم و امنیت عمومی، وقوع آتش‌سوزی‌های گسترده و بروز ضایعات جبران‌ناپذیر جانی و مالی برای شهروندان عزیز را رقم می‌زدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در چهارشنبه آخر امسال باتوجه به تمهیدات اتخاذشده، آموزش همگانی، اطلاع‌رسانی به‌موقع و مؤثر رسانه‌ها و مطبوعات و تعامل سازمان‌ها و دستگاه‌های امدادی ذی‌ربط با نیروی انتظامی شاهد بروز کمترین حوادث و وقایع ناگوار در این زمینه نسبت به سنوات گذشته در شهرستان ری بوده‌ایم.

جلیلیان  خاطرنشان کرد: همکاری و هوشیاری مردم فهیم و آگاه به‌ویژه جوانان و والدین آنان، تأثیر قابل‌توجهی در کنترل حوادث احتمالی پایان سال داشته است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.