حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » پویش «پرچم افتخار_سرود افتخار» طی دهه فجر در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

پویش «پرچم افتخار_سرود افتخار» طی دهه فجر در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: همراه با سایر نقاط کشور، پویش «پرچم افتخار_سرود افتخار» طی دهه فجر در سطح ایم استان اجرا می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: حجت الاسلام منصور باقر بیک تبریزی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات آیت الله صافی گلپایگانی و تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همراه با سایر نقاط کشور، پویش «پرچم افتخار_سرود افتخار» طی دهه فجرسال جاری در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه براساس طرح پرچم افتخار در تلاشیم که تمام محلات شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مزین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در این پویش، مردم می‌توانند با ارسال عدد "یک" به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ درخواست نصب پرچم ایران را داشته باشند یا با انتشار تصاویر نصب پرچم در سردر خانه‌ها و مغازه‌ها و اماکن عمومی عکس بگیرند و در فضای مجازی با #پرچم_افتخار منتشر کنند.

باقربیک تبریزی، اضافه کرد: در قالب همین پویش، طرح بزرگ «سرود افتخار» نیز به صورت سراسری در سطح کشور در دستور کارسازمان تبلیغات اسلامی  قرار گرفته و براساس آن مقرر شده تا در محل های برگزاری جشنها، راهپیمایی و تمامی برنامه های مرتبط با ایام الله دهه فجر، گروه های سرود حاضر و به اجرای سرود انقلابی بپردازند و با توجه به اعلام آمادگی اطلاع داده شده به اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در اکثر شهرستان های استان این پویش اجرا خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از عموم مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در خواست کرد تا در این پویش بزرگ سراسری مشارکت داشته باشند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.