حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » قرارداد ۳۰ میلیارد تومانی نگهداری راه‌های روستایی در چابهار منعقد شد

رییس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از انعقاد قرارداد افزون‌بر ۳۰ میلیارد تومان برای نگهداری راه‌های مناطق روستایی شهرستان بندری چابهار خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: نوید امیریان با اشاره به اهمیت راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی اظهارداشت: با توجه به محدودیت‌های منابع مالی، این اداره کل با صرف هزینه کمتر حفظ و نگهداری وضعیت راه‌های موجود و بهسازی آن‌ها را در شهرستان‌های مختلف جنوب سیستان و بلوچستان بویژه چابهار در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در این راستا روکش آسفالت راه روستایی بلنگی_ عورکیتلنگ، ساخت پل‌های فتحعلی و دج‌ها بخش‌پیر سهراب و همچنین لکه‌گیری و روکش آسفالت مسیر روستایی دمبدصفرزهی در حوزه شهرستان چابهار مورد توجه این اداره قرار گرفته است.

رییس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین قرارداد ساخت آبروها و آبنما در مسیرهای روستایی صفر زهی_ دمبدف و پلان در حوزه شهرستان چابهار توسط این اداره منعقد شده که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات تا پایان سال شاهد ‌بهره‌برداری آن‌ها باشیم.

وی تاکید کرد: طول راه‌های زیر پوشش این اداره کل افزون‌بر ۱۲ هزار کیلومتر است که حدود ۷۰ درصد آن‌ها  را راه‌های روستایی تشکیل می‌دهند که براثر بارندگی‌های سیل‌آسا در فصول مختلف سال همواره آسیب جدی به آن‌ها وارد می‌شود.

امیریان با بیان اینکه حمل و نقل ایمن، سریع و باصرفه مستلزم بسترسازی و ایجاد راه است افزود: این اداره‌کل با وجود همه مشکلات اعتباری تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت راه‌های روستایی بکار بسته به‌طوری که در سال‌های اخیر با همت مضاعف علاوه‌بر ساخت راه‌های روستایی، اقدام به روکش آسفالت و لکه‌گیری محورها برای تردد ایمن روستاییان منطقه کرده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.