حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » ایمان و دلدادگی برگ برنده نیروهای نظامی در مقابل دشمنان است

نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ایمان، تعهد، پایداری و دلدادگی در راه خدا از تاثیرگذارترین عوامل موفقیت و برگ برنده نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در دیدار فرماندهان گروه پدافند هوایی زاهدان با وی، ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم‌الأنبیاء(ص) و اشاره به اهمیت و جایگاه این مجموعه از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: در مجموعه‌های نظامی، دفاع به عنوان قدم اول شناخته شده و باید همه نیروها از زمین و آسمان درپی حفظ امنیت کشور باشند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به توان بالای نیروهای نظامی ایران در حفظ امنیت کشور افزود: دفاع از میهن، ارزشمند و مدافعان میهن افتخارآفرین هستند و زمانی که از یک کشور اسلامی، دفاع و امنیت مسلمانان تامین شود این افتخار، مضاعف خواهد شد.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با اشاره به دشمنی‌های فراوان علیه جمهوری اسلامی ایران و موقعیت جغرافیایی حساس سیستان ‌و بلوچستان خواستار عزم جدی نیروهای نظامی در حفظ امنیت شد و تصریح کرد: چنین شرایط حساسی اقتضا می‌کند تا نیروهای پدافند ارتش توانمندتر، مصمم‌تر و هوشیارتر عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برای موفقیت در این ماموریت بزرگ ملزومات مختلفی از جمله توانمندی از حیث تجهیزات، آموزش، آگاهی، بینش، ایمان، تعهد و دلدادگی نیروها مورد نیاز است.

وی با اشاره به آیه شریفه ۶۰ سوره مبارکه انفال خاطر نشان کرد: به لطف هوشمندی و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب، در زمینه تجهیزات نظامی به جایگاه خوبی رسیده‌ایم و بسیاری از این تجهیزات در داخل ساخته می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محامی با تاکید بر اکتفا نکردن به شرایط موجود، ادامه داد: باید دست برتر را داشته و آن قدر قوی باشیم که دشمن از حمله به ما ترس داشته باشد.

امام جمعه زاهدان افزایش مهارت‌های نظامی را یکی دیگر از گام‌های موثر در افزایش قدرت نیروهای نظامی دانست و عنوان کرد: افزایش مهارت‌های نظامی نیازمند آموزش و انتقال تجربه است تا بتوان از تجهیزات به روز نظامی استفاده کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان ادامه داد: توان بینشی، شناخت دشمن و تشخیص جبهه خودی و غیر خودی نیز از عواملی است که در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی موثر است تا با موضع‌گیری‌های اشتباه ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم.

وی، ایمان، تعهد، پایداری و دلدادگی در راه خدا را از تاثیرگذارترین عوامل موفقیت و برگ برنده نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان دانست و تاکید کرد: وجه تمایز نیروهای انقلاب اسلامی با دشمنان، برخوردار بودن از اخلاص و ایمان است که در راه خدا و حفظ سرزمین‌شان تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌ وبلوچستان با اشاره به این که توفیقات امروز نیروهای مسلح به راحتی به دست نمی‌آید افزود: همه در جهت ارتقاء و حفظ این توفیقات، مسئول و نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی هستند.

لازم به ذکر است در ابتدای این نشست، سرهنگ حجت عباسی فرمانده گروه پدافند هوایی زاهدان، گزارشی از عملکرد این مجموعه ارائه کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.