حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » مسوولان با شناخت مکتب سردار سلیمانی میدان جهاد خود را بشناسند

مسوولان با شناخت مکتب سردار سلیمانی میدان جهاد خود را بشناسند امام جمعه دامغان گفت: مسوولان باید با شناخت مکتب شهید سلیمانی، میدان جهاد را خود بشناسند و جلوی آسیب به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بگیرند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان ضمن گرامیداشت ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: مسوولان بدانند دشمن در طول بیش از چهل سال انقلاب، همواره مقابل ما ایستاده و با ایجاد جنگ تحمیلی، هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی و ایجاد فتنه ها دنبال آسیب زدن به ایران است.

وی خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با دشمن شناسی حقیقی و جهاد شبانه‌روزی، به وعده خود عمل کرد و پایان داعش را اعلام کرد و مسوولان ما نیز در حیطه فعالیت خود باید جدیت و جهاد فی سبیل الله را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رستمیان، میدان جهاد امروز را، فسادستیزی، پاسخگویی مسئولانه و حس کردن درد مردم دانست و اظهار داشت: سردار سلیمانی در طول حیات خود، همواره به سرکشی از مناطق محروم و حضور در جمع نیازمندان می‌پرداخت و اکنون از وی به عنوان قهرمان در الگوی مدیریت جهادی یاد می‌شود.

 

مکتب شهید سلیمانی، همان شناخت حقیقت اسلام است

رستمیان تصریح کرد: زندگی و جهاد شهید سلیمانی مکتبی است که در آن حقیقت شناخت جهان اسلام به خوبی نمایان می‌شود.

وی بیان داشت: راه شهید سلیمانی باید به یک مکتب تبدیل شود تا در سایه آن جوانان و مسوولان آینده کشور تربیت شوند.

رستمیان ادامه داد: طی ۲ سال اخیر که سردار سلیمانی را از دست دادیم، به ظاهر وی بین ما حضور نداشت اما در حقیقت بیش از زمان حیات فیزیکی این شهید والامقام نام و یاد او بر سر زبان ها است.

 

خون شهید سلیمانی سبب افول و نابودی آمریکا می‌شود

رستمیان بیان کرد: خون این شهید اتفاق بزرگی را رقم زد که آمریکا از افغانستان و عراق خارج شد و انشاالله به زودی از منطقه خارج می‌شود و امروز دنیا شاهد عزت بیش از پیش ایران و افول آمریکا است.

رستمیان شیوه مدیریت شهید سلیمانی را جهاد در گمنامی دانست و گفت: مدیریت سردار دل‌ها، بی نظیر و خاص بود و تمامی فعالیت‌های بزرگ وی با گمنامی، به دور از دوقطبی های کاذب، برای رضای خدا و با هدف و برنامه بود.

امام جمعه دامغان گفت: امروز، دنیا سردار سلیمانی را قهرمان پیروز میدان می‌شناسد و با این عزت، دشمن نه تنها چیزی به دست نیاورد بلکه کار احمقانه ای انجام داد و با این اقدام آمریکا، جنایت در دست پلید آمریکا خودنمایی کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.