حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » مسوولان برای رفع چالشهای کشور اقدام کنند

مسوولان برای رفع چالشهای کشور اقدام کنندنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت : گرانی و معیشت مهمترین مشکل کشور بوده و مسوولان بیش از پیش برای رفع این‌ چالش ها اقدام کنند.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید محمد شاهچراغی در نماز جمعه این هفته سمنان افزود: دشمن اکنون وارد جنگ اقتصادی با ملت ایران شده است اما به نظر می رسد بعضی از مسوولان نهاد اجرایی در برابر رفع این مشکلات توان خدمت ندارند.

وی اظهارداشت: مردم توان خریدشان کم شده است و باید همه با هم رونق اقتصادی را در کشور افزایش دهیم.

خطیب جمعه سمنان خاطرنشان کرد: این گرانی ها برای مردم قابل تحمل نیست و این مشکلات، فریاد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را هم در آورده است.

شاهچراغی تصریح کرد: دشمنان درصدد ناامید کردن مردم هستند و مسوولان نباید با بی درایتی به آنچه که استکبار جهانی می خواهد، دامن بزنند.

وی ادامه داد: از دستگاه دیپلماسی کشور می خواهم، در برابر وعده گفت و گو آمریکا مقاومت کنند و به هیچ عنوان مسوولان با شیطان بزرگ ارتباط برقرار نکنند.

امام جمعه سمنان با بیان این که مردم نمی گذارند دولت با آمریکا مذاکره کنند و انسان عاقل از یک روزنه 2 بار گزیده نمی شود، گفت: ما از برجام خیری ندیدیم و هیچ انسان ساده ای حرف های دونالد ترامپ را باور نخواهد کرد.

وی ادامه داد: رییس جمهور کشورمان گفتند که مذاکره با آمریکا دیوانگی است و رهنمود های وی به حق است.

به گفته شاهچراغی آمریکا درصدد ایجاد جنگ روانی در کشور است و ترامپ با مذاکره کردن می خواهد تفرقه ایجاد کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.