حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » توزیع ۴ هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در شاهرود/۱۶ سری جهیزیه و ۱۵۰ تبلت تهیه شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از توزیع بیش از سه هزار بسته معیشتی و یک‌هزار پک لوازم‌التحریر در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۶ سری جهیزیه و ۱۵۰ تبلت برای خانواده‌های کم‌برخوردار تهیه شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: سرهنگ محمد خوش‌قدم با اشاره به اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این شهرستان اظهار کرد: در این مرحله بیش از سه هزار بسته معیشتی، یک‌هزار پک لوازم‌التحریر، ۱۶ سری جهیزیه و ۱۵۰ تبلت تهیه و بین خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان شاهرود توزیع شد.

او افزود: هر بسته‌ معیشتی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان شامل برنج، روغن، حبوبات و ... است و پک‌های لوازم‌التحریر نیز شامل کیف، دفتر، لیوان و جامدادی به ارزش ۱۵۰ هزار تومان و سرویس‌های جهیزیه نیز شامل ۱۳ کالای ایرانی به ارزش ۲۵ میلیون تومان بوده و تبلت‌ها نیز هر کدام دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: این بسته‌ها با کمک ستاد اجرایی فرمان امام راحل، مؤسسات خیریه، خیران و بسیج سازندگی سپاه شهرستان شاهرود تهیه شده است.

خوش‌قدم هدف از این اقدام را تبعیت از فرمان فرمانده کل قوا در کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه عنوان کرد و گفت: تلاش ما این است که با کمک همه دستگاه‌های خدماتی و حمایتی بتوانیم باری را از دوش خانواده‌های آسیب‌پذیر برداریم و در این مسیر تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.