حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » تعاون روستایی استان سمنان ۴۸ هزارتن نهاده‌های دامی توزیع کرد

مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: بیش از ۴۸ هزار تن انواع نهاده های دامی امسال توسط شبکه تعاون روستایی استان توزیع شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: احسان عباسپور گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۸ هزارتن از انواع نهاده های دامی شامل سبوس، جو و کنسانتره توسط شبکه تعاون روستایی استان سمنان توزیع شده است.

وی تاکید کرد: تامین و توزیع به موقع نیازهای اساسی کشاورزان و دامداران و نقش حمایتی تعاون روستایی استان سمنان جهت تنظیم بازار نهاده های دامی و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها به منظور تثبیت قیمت نهاده های دامی از اهداف اصلی این شبکه است.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان ادامه داد: حدود ۱۸ هزار تن انواع کود و ۶۵۰۰ کیلوگرم انواع سموم شیمیایی بین کشاورزان استان توزیع شد.

عباسپور گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۲ هزار تن کود شیمیایی و بیش از ۶ هزارتن از انواع کودهای آلی، زیستی و ریزمغذی بین کشاورزان استان توزیع شد.

وی بیان داشت: از این مقدار کود توزیع شده، ۱۱ هزارتن کود اوره و حدود یکهزار تن از کودهای فسفاته و پتاسه است.

به گفته عباسپور ۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم از انواع سموم شیمیایی نیز در استان توزیع شد و تهیه به موقع کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان و مصرف بهینه آن در افزایش تولید در واحد سطح کمک کرد و در این راستا پایش و نظارت توزیع کود توسط کمیته های نظارتی استانی و شهرستانی انجام شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.