حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » خصومت ترامپ علیه ایران کوتاه مدت است

خصومت ترامپ علیه ایران کوتاه مدت استوزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : خصومت های ترامپ رییس جمهوری امریکا برای ضربه زدن به ایران کوتاه مدت است و در آینده این کشور به مسیر تعامل با جهان بر می گردد.

...

کاوش نیوز: علی ربیعی در نشست شورای اداری دامغان در یک مجتمع گردشگری این شهرستان افزود: ترامپ درصدد مذاکره با ایران است و در چند وقت اخیر هشت بار تقاضای مذاکره با دکتر روحانی را داشته است.

وی اظهارداشت: رییس جمهوری امریکا می خواهد کشورهای جهان را در اختیار بگیرد و بگوید من حرف اول را می زنم اما وی موفق نخواهد شد و در آینده مسیر خود را تغییر می دهد.

وی خاطرنشان کرد: همواره حزب جمهوری خواه آمریکا خواهان مذاکره با کشور ایران بوده اما کشورمان هیچگاه زیادی خواهی های این کشور را نپذیرفته است.

ربیعی ادامه داد : دشمنان با رویکردهای مختلف در چند وقت اخیر درصدد ضربه زدن به‌ کشور هستند و با برهم زدن فضای اقتصادی، جنگ روانی و اختلال در مسایل اجتماعی می خواهند مردم را از نظام مایوس کنند.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد : کشور با برجام در مسیر رونق اقتصادی قدم بر می داشت اما کارشکنی دشمنان مشکلاتی برای جمهوری اسلامی به وجود آورده است.

وی ادامه داد : این خصومت های دشمنان ایران اسلامی تنها مختص به این زمان نیست و در ادوار مختلف، استکبار جهانی به جمهوری اسلامی ضربه زده است.

حضور در نشست مشترک شورای اشتغال با تشکل های تعاونی و کارگری ، شرکت در یادواره 94 شهید شرکت البرز شرقی در شاهرود، حضور در نشست شورای اشتغال استان، بهره برداری از مجموعه تفریحی کارگران مهدیشهر، کلنگ زنی طرح توسعه شرکت املاح معدنی ایران در آرادان، بهره برداری و بازدید از مرکز تولید پوشاک خیّرین روستایی و کلنگ زنی انبارهای عمومی بازنشستگی در گرمسار از جمله برنامه های ربیعی در این استان اعلام شده است.

95 هزار و 82 تعاونی در کشور فعال است و در استان سمنان 1.22 درصد از تعاونی های کل کشور به تعداد هزار و 162 تعاونی فعال است.

65 درصد جمعیت سمنان مشمول قانون کار و تامین اجتماعی است و سهم اشتغال استان در بخش خدمات حدود 48 درصد، در بخش صنعت و معدن حدود 37 درصد و در کشاورزی حدود 15 درصد است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.