حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » ۳۵۰ پزشک در مازندران نسخه نویسی الکترونیکی شهری را آغاز کردند

مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت:

۳۵۰ پزشک در مازندران نسخه نویسی الکترونیکی شهری را آغاز کردند

مدیرکل دفترخدمات عمومی سازمان بیمه سلامت گفت: استان مازندران در بحث نسخه نویسی الکترونیکی در برنامه پزشک خانواده شهری پیشرفت قابل قبولی داشته و اکنون از مجموع حدود ۶۰۰ پزشک درشهر ۳۵۰ پزشک فرآیند نسخه نویسی را آغاز کردند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمدرضا میرزایی گفت: سازمان بیمه سلامت در دو سال گذشته اقدامات بسیار مهمی را درحوزه نسخه نویسی الکترونیکی شروع کرده و بدون شک در هشت ماه گذشته این پروژه به نظام ارجاع پیوند خورده است، ضمن اینکه این برنامه پیش زمینه برنامه پزشک خانواده در کشور است.

وی با بیان اینکه پیوند قابل قبولی میان سازمان های بیمه گر و وزارت بهداشت در بحث نسخه نویسی الکترونیکی و نظام ارجاع ایجاد شده است افزود: در یک ماه گذشته سامانه های سطح یک به سامانه های سازمان بیمه سلامت لینک شده و کار با سرعت بسیاری در جلسات هفتگی با دو سازمان بیمه گر با وزارتخانه پیگیری می شود.

مدیرکل دفترخدمات عمومی سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه برای اجرای نسخه نویسی الکترونیکی در سطح یک افراد بسیاری تلاش کردند تصریح کرد: همچنین کارگروهی درسازمان بیمه سلامت دراین خصوص تشکیل شده و روزانه عملکرد ۳۱ استان رصد می شود، درحال حاضر فرآیند نسخه نویسی در چهار سامانه درتمامی کشور آغاز شده و به طور مرتب مشکلات آنها احصاء می شود.

میرزایی گفت: استان مازندران در برنامه شهری پیشرفت قابل قبولی داشته و اکنون از مجموع حدود ۶۰۰ پزشک درشهر ۳۵۰ پزشک فرآیند نسخه نویسی الکترونیکی را آغاز کردند و طی ۱۰ روز گذشته حدود پنج هزار نسخه الکترونیک در سطح یک صادر شده، البته مقدمات کار در روستا نیز آغاز شده و در بیمارستان های دولتی نیز اقدامات مهمی دراین زمینه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه استان فارس رتبه اول نسخه نویسی الکترونیکی روستایی را در کشور دارد اظهارداشت: به طوری که از ۱۰۰ مرکز روستایی با ۱۲۰ پزشک در چند روزگذشته ۷۳۸ نسخه الکترونیکی صادرشده است، البته مقدمات کار برای ۵۱۹ مطب شهری نیز درحال انجام است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.