حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » شرط خروج از وضعیت کنونی نیازمند انتخاب فرد اصلح است

امام جمعه آمل گفت: ملت ایران اگر می‌خواهد کشور از وضعیت کنونی خارج شود باید به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری توجه کند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی درجلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آمل افزود: رأی دادن تکلیف است، یعنی واجب و تکلیف شرعی، عقلی و قانونی است وبا توجه به اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمن هم می‌خواهد انتخابات این دوره را کم‌ارزش جلوه دهد و متأسفانه در داخل کشور نیز نباید عده‌ای به راهی که دشمن می‌خواهد بروند.

وی ادامه داد: باید از مردم برای صبوری و تحملشان تشکر کرد، واقعاً تحمل مردم در برابر مشکلات زیاد بود و آنچه در عمل دیدیم مردم ایران با این صبوری خود به آنچه وظیفه انسانی و ملی بود، عمل کردند.

 

تغییر وضع موجود با حضور حداکثری در پای صندوق رأی

امام جمعه آمل افزود: مردم در اثر مشکلات اقتصادی و معیشتی فشار زیادی را متحمل شدند از این جهت خواهان تغییر شرایط هستند و این انگیزه‌ای است که مردم را به پای صندوق‌های رأی می‌کشاند.

وی افزود: درخواست اصلی مردم از رئیس جمهور آینده بهبود شرایط بد اقتصادی فعلی و رفع موانع مشکلات جوانان و تولید است.

حجت الاسلام مرتضوی، تصریح کرد: از طرفی وضعیت ایران در منطقه و جهان هم ایجاب می‌کند مردم حضور خود را نشان دهند و از اقتدار و استقلال کشور صیانت کنند.

 

شورای نگهبان به وظیفه اش عمل کرد

امام جمعه آمل درباره برخی نقدها به شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری به وظیفه‌اش به خوبی عمل کرد.

حجت الاسلام مرتضوی تاکید کرد: همه باید از شورای نگهبان قدردانی کنیم زیرا رهبر فرمود شورای نگهبان به وظیفه‌اش عمل کرده است.

وی اظهارکرد: حرمت گذاری به شورای نگهبان حرمت گذاری به قانون اساسی و بی‌حرمتی به آن بی‌حرمتی به قانون اساسی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.