حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » فرار کارخانه نکاء‌چوب مازندران از ورشکستگی

کارخانه نکاچوب یکی از واحدهای نوستالوژیک فعال در صنایع چوبی که پس از حدود ۱.۵ سال توقف فعالیت‌های تولیدی ، بهمن ماه سال گذشته با راه‌اندازی بخش نئوپان وارد مدار تولید شده بود، اکنون با اجرای ۲ طرح توسعه‌ای ملامینه و سمباده گام بزرگ را برای فرار از ورشکستگی در سال جهش تولید برداشته است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مدیرعامل این شرکت که کارخانه هایش در شهرستان میاندرود واقع است، گفت که شرکت متبوعش پس از راه اندازی بخش نئوپان با حضور رییس دفتر رییس جمهوری و حمایت بانک ملی و شرکت آینده پویا سال قبل وارد مدار تولید شد و با این اقدام بیش از ۱۱۰ کارگر به سر کار خودشان بازگشتند.

سعید نوری افزود: هم اکنون نیز ۲ واحد ملامینه و سمباده با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی اختصاصی از سوی هلدینگ آینده پویا راه اندازی شد که به طور متوسط روزانه ۹۰۰ ورق ملامینه در واحد تولید و به بازار عرضه می شود.

وی ادامه داد : در مجموع با احتساب بخش نئوپان هم اکنون این واحد صنعتی حدود ۱۸۰ کارگر دارد که با توسعه بخش دیگر در نکاء چوب این واحد صنعتی می تواند در سال جهش تولید به رونق بیشتری در حوزه اقتصادی دست یابد.

نوری خط تولید روکش چند لایه را از طرح های در دست اجرای این شرکت اعلام کرد و اظهار داشت : این واحد نیز با حمایت سرمایه گذران و مسئولان استانی با سرعت ادامه خواهد یافت و راه اندازی این بخش ضمن افزایش اشتغال می تواند گام موثری برای توسعه این واحد نوستالوژیک در استان باشد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.