حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » تسهیلات ۲ هزار و ۲۸۴ طرح اشتغال روستایی در استان مرکزی پرداخت شد

تسهیلات ۲ هزار و ۲۸۴ طرح اشتغال روستایی در استان مرکزی پرداخت شدمدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تسهیلات حمایتی ۲ هزار و ۲۸۴ طرح اشتغال روستایی از زمان اجرای طرح (سال ۹۷) تاکنون در این استان پرداخت شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: «محمدتقی آبایی هزاوه» افزود: ۲ هزار و ۶۵۲ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال تسهیلات بابت این طرح‌ها با اشتغال چهار هزار و ۲۶۲ نفر، در این استان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای طرح اشتغال روستایی در استان مرکزی (سال ۹۷) تاکنون ۲ هزار و ۶۷۱ طرح با تسهیلات سه هزار و ۸۶۲ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال و اشتغال پنج هزار و ۶۷۹ نفر معرفی شده که ۲ هزار و ۳۳۴ طرح با تسهیلات سه هزار و ۷۱ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال و اشتغال چهار هزار و ۵۲۳ نفر مصوب شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تاکنون ۲ هزار و ۲۹۶ طرح با تسهیلات ۲ هزار و ۹۴۵ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال و اشتغال چهار هزار و ۴۲۱ نفر به عقد قرارداد با بانک‌های عامل این استان رسیده که ۲ هزار و ۲۸۴ طرح موفق به دریافت تسهیلات خود شده‌اند.

آبایی هزاوه اظهار داشت: در بخش طرح‌های اشتغال فراگیر نیز تاکنون، ۱۶۲ طرح با تسهیلات یک‌هزار و ۷۳۶ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال و اشتغال یک‌هزار و ۹۲۲ نفر در استان مرکزی معرفی شده که ۸۱ طرح با تسهیلات ۱۰۱ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال و اشتغال ۳۵۷ نفر مصوب شده است.

وی گفت: از این تعداد، ۷۷ طرح با تسهیلات ۲۸۱ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال و اشتغال ۳۲۰ نفر به عقد قرارداد رسیده و تاکنون ۷۵ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۳۱۲ نفر موفق به اخذ ۲۷۸ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال تسهیلات در این استان شده‌اند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.