حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » بهانه نداشتن تریلی برای حمل خوراک دام از بنادر قابل قبول نیست

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهانه‌هایی چون نداشتن تریلی برای حمل خوراک دام از بنادر قابل قبول نیست و رئیس جمهور باید از بر زبان آوردن چنین بهانه‌های شرم کند‌، گفت: مجلس به دولت اجازه استفاده از سوبسید 8 هزار میلیاردتومانی برای خرید خوراک دام داده است، چرا دولت از این سوبسید استفاده نمی‌کند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: محمدحسن آصفری اظهار کرد: در موضوع دام و تامین خوراک‌ و علوفه دام باید دست سلطان‌ها را قطع کرد، اجازه نداد رانت و رانت بازی به صنعت دام کشور ضربه بزند.

وی تصریح کرد: امروز مشکل تامین خوراک و علوفه دام مهم‌ترین مشکل دامداران است، در پیگیری‌هایی که از رئیس جمهور می‌کنیم می‌گوید 2 میلیون تن خوراک دام در بنادر دپو کردیم، اما تریلی نداریم آنها را حمل کنیم! آقای روحانی این دپو کرد‌ن‌ها چه دردی از دامدار دوا می‌کند، نداشتن تریلی برای حمل خوراک دام‌ها از بی‌تدبیری و عدم برنامه‌ریزی شماست که واقعا جای تاسف است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهانه‌هایی چون نداشتن تریلی برای حمل خوراک دام از بنادر قابل قبول نیست و رئیس جمهور باید از بر زبان آوردن چنین بهانه‌های شرم کند، گفت: مجلس به دولت اجازه استفاده از سوبسید ۸ هزار میلیاردتومانی برای خرید خوراک دام داده است، چرا دولت از این سوبسید استفاده نمی‌کند و مشکل دامداران را حل کند.

آصفری اظهار کرد: خشکسالی و کمبود آب موجب شده دامداران با کمبود علوفه مواجه شوند، اما دولت باید با برنامه‌ریزی و تدبیر به موقع از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می‌کرد و اجازه نمی‌داد به دامدار فشار وارد شود تا ناچار به کشتار دام‌هایش شود.

وی افزود: روز به روز بر قیمت شیر و مواد پروتئینی افزوده می‌شود، این نشان از بی‌تدبیری دولت است، دولت باید استمهال بانکی برای دامداران در این شرایط در نظر بگیرد تا دامداران عزیز با زیان و خسارت مواجه نشوند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب وجود رانت‌ را موجب شکل‌گیری مشکلات امروز کشور دانست و تاکید کرد: باید دست رانت‌خواران و سلطان‌ها را برای همیشه قطع کرد و اجازه نداد این فرصت‌طلبان به اقتصاد کشور ضربه زده و موجب ضرر و زیان مردم شوند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.