حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان مرکزی مشخص شد/ مبارزه با فساد مهم‌ترین ویژگی «رئیسی» است

احمدرضا نوازنی به‌عنوان ریاست ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان مرکزی منصوب شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: با اعلام ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی، احمدرضا نوازنی به‌عنوان ریاست ستاد انتخاباتی وی در استان مرکزی معرفی شد.

مراسم آغاز به کار ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان مرکزی با حضور جمعی از مردم، فعالان سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی، نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در مسجد الزهرا(ع) اراک برگزار شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز به کار این ستاد در استان مرکزی اظهار کرد: امروز خواسته مردم از دولت آینده تلاش در راستای تغییر وضع موجود است و امیدواریم دولت آینده تمام سعی و تلاش خود را برای تغییر وضع موجود به کار گیرد.

علی اکبر کریمی افزود: رفع مشکلات امروز کشور  تشکیل دولتی جوان، حزب‌اللهی و انقلابی است که  با تکیه بر توان داخل و بهره گیری درست از ظرفیت ها بتواند مشکلات را یکی پس از دیگری رفع کند.

وی تصریح کرد: در انتخابات امسال نیز همچون انتخابات ادوار گذشته دشمنان با بسیج امکانات رسانه‌ای خود در تلاش هستند از طریق شایعه‌سازی، تخریب کاندیداها و ایجاد یأس‌آفرینی بین مردم مانع حضور مردم درپای صندوق‌های رای شوند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در انتخابات دور قبل ریاست جمهوری مردم استان مرکزی بیشترین آرا را به آیت‌الله رئیسی دادند و آرای وی از از حجت‌الاسلام روحانی بیشتر بود که امیدواریم در این دوره نیز مردم با بصیرت خود انتخاب درستی کنند.

کریمی با بیان اینکه جریان انقلابی مقتدرانه در روزهای آینده به صحنه  خواهد آمد، گفت: همه موظف هستیم برای تشکیل دولتی حزب‌اللهی و انقلابی تلاش کنیم.

وی از آیت‌الله رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح یاد کرد و ادامه داد:  وی نشان داده است کیسه‌هایی از اموال نامشروع و رانت‌خواری ندارد، مبارزه آیت‌الله رئیسی با فساد می‌توان ریشه‌های فساد را از بین ببرد و بسیاری از مشکلات موجود کشور که ناشی از فساد است را از بین ببرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس  گفت: برخی از کاندیداها بنا به دعوت و تأکید آیت‌الله رئیسی به صحنه آمدند، ستاد آقای جلیلی، رئیسی و رضایی رقابت نمی‌کنند، ستادهای جریان انقلابی باید هم‌افزایی داشته باشند.

کریمی پاکدستی رئیسی را از شاخصه‌های مهم وی ارزیابی کرد و بیان داشت: شجاعت در برخورد با مشکلات و تصمیمات بزرگ گرفتن برای برطرف شدن مشکلات کشور، پیروی از ولایت، مبارزه با فساد از دیگر ویژگی‌های رئیسی است.

وی تصریح کرد: بدون شک کسی که می‌تواند آینده کشور را برای ملت بسازد که روحیه تحول‌آفرینی داشته باشد  آیت‌الله رئیسی است.

در این مراسم احمدرضا نوازنی به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی معرفی شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.