حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » مشترکان پرمصرف مرکزی باید برق مازاد را از نیروگاه‌های خصوصی تامین کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مشترکان برق خانگی پرمصرف باید مصرف بیش از الگوی متعارف را از نیروگاه‌های خصوصی خریداری و تامین کنند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: « محمد اله داد» افزود: این امر بر اساس بخشنامه روز گذشته (۲۰ تیرماه) شرکت توانیر اعلام شده است.

وی بیان کرد: بر اساس این بخشنامه، مشترکان خانگی با مصرف بیش از الگوی مصرف می‌توانند با استفاده از پنل خورشیدی نیز برق مازاد خود را تامین کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: مشترکان پرمصرف اگر از موارد مذکور برق مازاد خود را تامین نکنند تعهدی بر تامین برق نیست و شرکت توزیع برق می‌تواند در صورت نیاز نسبت به قطع برق آنها اقدام کند.

اله داد تصریح کرد: از این پس مصرف مازاد ۲ برابر الگوی مصرف مشترکان خانگی با نرخ انرژی تجدیدپذیر محاسبه می‌شود و این مشترکان در اولویت جایگزینی لوازم اندازه‌گیری موجود با کنتورهای هوشمند قرار دارند که هزینه‌های مربوطه به عهده مشترک است.

وی گفت: برق در کشور برای مشترکان بسیار ارزان است وهمین عامل باعث شده تا شماری از شهروندان نسبت به مصرف بهینه بی‌توجه باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اضافه کرد: تعداد مشترکان خانگی این استان ۶۲۰ هزار و ۴۱۸ مشترک است و این بخش ۲۲ درصد از مصرف استان را دارا هستند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.