حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » زنگ استکبارستیزی در مدارس لرستان نواخته شد

زنگ استکبارستیزی در مدارس لرستان نواخته شدزنگ ملی استکبارستیزی روز چهارشنبه به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان و هفته بسیج دانش‌آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس لرستان نواخته شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: آیین نواختن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان دخترانه هیات امنایی فرهنگیان خرم آباد با حضور مسوولان استانی برگزار و از طریق شبکه "شاد" نیز برای دانش آموزان حاضر در کلاس های برخط پوشش داده شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد سخنران این مراسم بود و دانش آموزان شرکت کننده در این آیین ضمن سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل"، یاد و خاطره شهدا به ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید را گرامی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: روز ملی مبارزه با استکبار نمادی برای نسل نوجوان و جوان است که راه و شیوه های ضربه زنی دشمن به ملت ایران را بشناسند و منافذ ورود و آسیب دشمنان را ببندند.

وی اظهار داشت: امروز ارتقای علمی، فرهنگی، آموزشی و پیشرفت برای کشور یک ضرورت است تا به کشورهای توسعه یافته بپیوندیم بنابراین علم آموزی، نوآوری و جنبش علمی و نرم افزاری جزو ضروریات می باشد.

وی با تاکید بر ضرورت دشمن شناسی و تقویت رابطه دانش آموزان با معنویت و آموزه های دینی ادامه داد: دانش آموزان ایرانی در روز مبارزه با استکبار، مقابل رژیم فاسد پهلوی قد علم کردند و این پرچم همچنان برافراشته است.

 حضور در مراسم گرامیداشت روز دانش آموز به معنای اعلام انزجار از استکبار جهانی و پایبندی به آرمان و ارزش هایی است که دانش آموزان سال ۵۷ برای آن مقابل رژیم فاسد پهلوی ایستادند و با هدف احقاق حق و اعتلای اسلام به میدان آمدند.  

۳۶۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ مدرسه لرستان تحصیل می کنند.

۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.