حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » افکار سردار سلیمانی تبدیل به مکتب شده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

افکار سردار سلیمانی تبدیل به مکتب شده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: افکار سردار شهید سلیمانی در نتیجه اخلاص و عملکرد ایشان تبدیل به مکتب شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حجت الاسلام "مهدی قدرتی" بیان کرد: سردار سلیمانی محبوب پروردگار، ولی فقیه و مردم بود و ریشه این محبت اخلاص عمیق در شخصیت سردار شهید سلیمانی است.

وی اظهار داشت: بنا بر گفته مقام معظم رهبری آنچه که باعث محبوبیت سردار سلیمانی شده است اخلاص ایشان است و در مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی بیش از ۲۵ میلیون نفر از تمام سلایق، جناح ها و تفکرات شرکت داشتند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی هرکاری را برای رضای خدا انجام می داد و ناراحتی و خوشحالی هیچکس جز پروردگار برای وی مهم نبود و تنها در راه رضای خداوند گام برمی داشت.

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد: سردار سلیمانی تنها شخصیتی است که موفق به دریافت نشان ذوالفقار شد اما ایشان شرط کردند که این موضوع نباید رسانه ای شود.

وی با تاکید بر اینکه اخلاص در زندگی سردار سلیمانی موج می زد اظهار داشت: تنها نگاه پروردگار برای وی مهم بود و توجهی به نگاه دیگران نداشت.

وی با اشاره به اینکه شهدا همواره زنده هستند گفت: فردی زنده است که حضورش باعث تحرک و تاثیرگذاری باشد و سردار سلیمانی با وجود به شهادت رسیدن در بین جوانان و ملت ایران مکتب سلیمانی را به جریان انداخته است و امروز افکار سردار سلیمانی تبدیل به گفتمان و جریان شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.